وقتی مهاجم تیم ملی در اروپا الگو می شود

سایت بدون – آاک یونان عصر یکشنبه در یکی از دربی‌های آتن و در آخرین دقایق تن به تساوی داد تا ۲ امتیاز حساس دیدار با پائوک را از دست بدهد. این چهارمین تساوی پیاپی خانگی آاک در سال‌های اخیر برابر این رقیب قدیمی است و آخرین برتری آنها در این ورزشگاه برابر پائوک به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد که با یک گل همشهری خود را شکست دادند. گل نخست این مسابقه را کریم انصاری‌فرد به زیبایی در نیمه‌نخست به ثمر رساند اما در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی، پائوک بازی را به تساوی کشاند.
سایت «انوسی» یونان پس از این مسابقه به بررسی عملکرد بازیکنان آاک در زمین پرداخته و درباره نمایش کریم انصاری‌فرد می‌نویسد: «او در بیشتر زمان بازی نقش چندانی در تیمش نداشت؛ چراکه به خوبی از سوی هم‌تیمی‌هایش تغذیه نمی‌شد و توپ زیادی به او نرسید. با این حال درنهایت کار خود را به خوبی انجام داد و تک‌گل تیمش را زد. یک حرکت خوب در عمق و ضربه نهایی او توپ را به تور دروازه پائوک رساند. او در طول مسابقه هر زمان صاحب فرصت شد دفاع حریف را آزار داد. انصاری‌فرد خیلی زود و در دقیقه ۶۰ تعویض شد؛ چراکه دوندگی زیادی در طول بازی داشت و انرژی زیادی صرف کرد.»
البته آاک پنجشنبه‌شب در دیداری حساس نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ اروپا را برابر براگا در پرتغال برگزار می‌کند و ماسیمو کاررا، سرمربی ایتالیایی این تیم احتمالا ترجیح داده تا مهاجم ایرانی تیمش با آمادگی بهتری در آن مسابقه حضور داشته باشد. آاک با این تساوی ۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده پنجم جدول قرار گرفت.
ماریو میتای، مدافع ۱۷ساله و آلبانیایی این تیم یونانی در این دیدار برای نخستین‌بار با پیراهن تیمش در لیگ به میدان رفت و در پایان مسابقه درباره الگوهای ورزشی‌اش گفت: «من عاشق مسی هستم اما در پست خودم بیشتر بازی‌های مارسلو را تماشا می‌کنم و به او علاقه‌مندم. در تیم خودمان هم بازی کریم انصاری‌فرد را بسیار دوست دارم و او یکی از الگوهایم در فوتبال است.»

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *