پیام های نیمار برای دو پنالتی زن ناموفق برزیل/ رویا ادامه دارد برادر



سایت بدون -نیمار پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی، پیام‌های خود با هم‌تیمی‌هایش را به صورت عمومی منتشر کرد.
ستاره پاری‌ سن ژرمن در بازی یک چهارم مقابل کرواسی گل دقیقه ۱۰۵ را به ثمر رساند تا برزیلی‌ها در وقت اضافه روز جمعه پیش بیفتند، اما گل دیرهنگام برونو پتکوویچ باعث شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. برزیل پس از اینکه رودریگو و مارکینیوش پنالتی خود را از دست دادند از رقابت‌های جام جهانی کنار رفت.
پس از خروج از جام جهانی، نیمار در اینستاگرام پیام‌هایی را که برای مارکینیوش و رودریگو ارسال کرده بود به اشتراک گذاشت تا از هر دو دلجویی کند و مانع نا‌امیدی آنها شود.
 
پیام‌های نیمار و مارکینیوش:
نیمار: «حالت چطوره؟ از کنار این اتفاق می‌گذرم تا بهت بگویم طرفدارت هستم. یک پنالتی نظرم را در مورد تو تغییر نمی‌دهد. همیشه در کنارت هستم و می‌دانی دوستت دارم.»
مارکینیوش: «چه خبر برادر؟ کم کم بهتر می‌شوم، فقط نیاز به زمان است. شما چطورید؟ ممنون از پیامی که به من دادی و به فکر من هستی. دوست نداشتم وضعیت اینطور پیش برود، این اتفاق مانعی برای رسیدن تو به رؤیایت شد!‌ اما باید به راه خود ادامه دهیم، قوی باشیم، اجازه دهیم زمان بگذرد و ببینیم فوتبال چه چیزی را در آینده برای ما رقم خواهد زد.»
 نیمار: «با این نظر موافقم، بگذار زمان بگذرد… من بیشتر از هر کسی می‌دانم که گذر زمان همه چیز را درست خواهد کرد، چه لحظه‌های خوب و چه بد… قوی بمان، از لحظاتی که در کنار خانواده‌ات هستی لذت ببر و فراموش نکن علاوه بر هم‌تیمی، دوست تو نیز هستم. دوستت دارم و با هم راه خود را ادامه می‌دهیم.»
مارکینیوش: «درسته برادر، فقط ما می‌دانیم که چقدر تلاش کرده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم و در این روزها چه چیزی را پشت سر می‌گذاریم. به همین دلیل است که خیلی دردناک است و فشار زیادی روی ما است. تو فوق‌العاده‌ای، واقعاً! من طرفدار تو هستم، متشکرم، تو هم خوب باش، ما در نبردهای بعدی به هم نیاز خواهیم داشت، خیلی دوستت
دارم.»

پیام‌های نیمار و رودریگو:
نیمار: «برادر من! اینجا هستم تا به تو بگویم که فوق‌العاده‌ای… این باعث افتخار من است که می‌شنوم الگوی تو هستم و می‌توانم بخشی از دوران حرفه‌ای تو باشم. می‌بینم روزی را که تو تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ برزیل می‌شوی. من قبلاً در حرفه‌ام چیزهای زیادی از دست داده‌ام و با همه آنها درس جدیدی یاد گرفته‌ام. اما هرگز تسلیم نشدم، همیشه سعی کردم از هر نظر بهتر باشم و پیشرفت کنم. مثل تو، علاوه بر بازیکن خوبی که هستی یک انسان خوب با قلبی مهربان نیز هستی، قوی بمان، این انتقادات تو را قوی‌تر می‌کند و روزی این جمله که به تو گفتم «در نهایت با برزیل یک جام می‌بری» را به یاد خواهی آورد. برایت بیشترین موفقیت را در دنیا آرزو می‌کنم، این روزها از حواشی جدا شو، استراحت کن و با تمام قوا برگرد! ما با هم هستیم.»
رودریگو: «مرسی الگوی من، از ته قلبم از شما تشکر می‌کنم. برای همه چیز و برای به تأخیر انداختن رؤیایت متأسفم، امیدوارم با هم ادامه دهیم و با هم برنده شویم، با هم می‌مانیم و از تو برای این همه محبت سپاسگزارم.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *