کریستیانو رونالدو پیشنهاد ۶ میلیون دلاری سعودی ها را رد کرد/ برای عربستان تبلیغ نمی کنم

سایت بدون – کریستیانو رونالدو پیشنهاد کلان هیئت گردشگری عربستان را رد کرد عربستان سعودی مدت هاست که به دنبالتقویت گردشگری در این کشور است.

گفته می شود کریستیانو رونالدو ، مهاجم یوونتوس و پرتغال ، این پیشنهاد را برای یک کار تبلیغاتی جدید برای کمک به تقویت گردشگری در کشورهای حاشیه خلیج فارس را رد کرده است.

تلگراف انگلیس گزارش داد که ارزش این معامله تقریباً شش میلیون یورو در سال است و عین همین پیشنهاد به لیونل مسی مهاجم باشگاه بارسلونا هم داده شده است.

کمپین “بازدید از عربستان” قرار است ماه آینده باستفاده از ورزشکاران و رویدادهای مهم ورزشی برای به تصویر کشیدن تصویری مثبت از کشوری که مورد انتقاد سازمان هایی مانند دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل برای حقوق بشر است ، آغاز شود.

در سال ۲۰۱۹ ، پس از انعقاد قرارداد با مدت سه سال به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو ، عربستان میزبان مسابقات فینال چهار سوپرجام اسپانیا (با حضور بازیکنانی مانند رئال مادرید و اف سی بارسلونا) بود

در همان سال آنتونی جوشوا مسابقه عنوان قهرمانی جهان خود را در برابر اندی رویز در در ریاض برگزار کرد و اخیراً فرمول یک به دلیل توافق برپایی آخرین مسابقه تقویم ۲۰۲۱ در جده مورد انتقاد قرار گرفته است

وکلای کریستیانو رونالدو از اظهار نظر در این باره خودداری کردند و نمایندگان مسی هم از اظهار نظر در مورد فعالیت این بازیکن در رابطه با ابتکار هیئت گردشگری عربستان خودداری کردند.

منبع: AS

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *