آغاز ماراتن برای تصاحب ستاره‌های مجانی/ از لیونل مسی تا سرخیو راموس


سایت بدون – با آغاز سال میلادی جدید، مجوز مذاکره با سایر باشگاه‌ها برای چند تن از ستاره‌های فوتبال اروپا هم صادر شد. مسی، راموس، آلابا، دپای، آگوئرو و ابراهیموویچ جزو این دسته هستند. از آنجا که قرارداد این بازیکنان روز ۳۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد، آنها اجازه دارند در این ماه برای فصل آینده‌شان برنامه‌ریزی کنند.

بلاتکلیفی مسی
مسی تابستان ۲۰۲۰ خواست برود اما نشد و در واقع به او اجازه ندادند. الان اما او در پایان فصل می‌تواند بارسا را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. هنوز اما معلوم نیست که او چه در سر دارد. مسی در مصاحبه اخیرش گفت که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است و در آخر فصل تصمیم می‌گیرد.

تمدید بالقوه برای راموس و لوکاس
در رئال مادرید، سرخیو راموس بزرگترین نامی است که قراردادش رو به پایان است. او همیشه درباره تمایلش به ماندن صحبت کرده . وضعیت لوکاس واسکز هم مشابه است. او هم که دوباره به بازیکنی مهم برای زیدان تبدیل شده، تا پایان فصل قرارداد دارد. پس مدیران رئال مادرید باید زودتر درباره این دو بازیکن تعیین تکلیف کنند.

آلابا، گزینه‌ای پرطرفدار
نیمی از باشگاه‌های تراز اول اروپا وضعیت داوید آلابا را به دقت زیر نظر دارند تا در صورت قطعی شدن جدایی او از بایرن مونیخ هرچه زودتر او را به چنگ آورند. در این بین رئال مادرید مشتری اصلی او نامیده شده است اما این تیم رقبای سرسختی مانند پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی، لیورپول و چلسی دارد.

دو بازیکن در رادار بارسا
تابستان امسال گفته شد که بارسلونا ممفیس دپای و اریک گارسیا را می‌خواهد. این باشگاه اگر چند ماه دیگر صبر کند می‌تواند آنها را به عنوان بازیکن آزاد به چنگ آورد.

واینالدوم بر سر دوراهی
طبق گزارش نشریه گاردین، لیورپول به بازیکن هلندی‌اش قراردادی جدید پیشنهاد کرده اما او هنوز جواب نداده و زمان بیشتری می‌خواهد.

یک دهه آگوئرو
آگوئرو سال ۲۰۱۱ با سیتی قرارداد بست و تابستان امسال یک دهه از ورودش به این تیم می‌گذرد اما تابستان سال ۲۰۲۱ می‌تواند پایان این دهه باشد. داوید سیلوا بعد از یک دهه از سیتی جدا شد و این احتمال هست که آگوئرو هم راه او را برود.

پوج ناراضی
ریکی پوج در بارسلونا ناراضی است. البته او از روزی که رونالد کومان مربی‌اش شد می‌دانست که قرار نیست جایی در ترکیب اصلی داشته باشد. قرارداد او تابستان تمام و بازیکن آزاد می‌شود.

کاوانی در صدر اخبار
او تابستان امسال به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان آزاد به منچستریونایتد پیوست اما قراردادش فقط یک سال اعتبار دارد و تابستان ۲۰۲۱ تمام می‌شود.

مثلث PSG
سه بازیکن پاری‌سن‌ژرمن، یولیان دراکسلر، آنخل دی‌ماریا و خوان برنات هر سه تابستان سال آینده بازیکن آزاد می‌شوند. با ورود مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید، آینده این سه بازیکن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

میلان در انتظار جواب ابراهیموویچ
ابراهیموویچ ۳۹ ساله است و هنوز نگفته در پایان قرارداد فعلی‌اش که تابستان ۲۰۲۱ تمام می‌شود، چه تصمیمی خواهد گرفت.
منبع: مارکا

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *