آمار نگران‌کننده آقای گل در بازی‌های پیش فصل/علی علیپور از سه مهاجم جوان پرسپولیس عقب افتاد

سایت بدون – در بازی دوستانه عصر چهارشنبه مقابل فولاد جدا از بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس در نواختن ضربات نهایی و بدشانسی آنها که دو بار توپ به تیر دروازه حریف خورد و گل نشد، شهاب گردان روز خوبی را پشت سر گذاشت دروازه‌اش را مقابل مهاجمان پرسپولیس بسته نگه داشت.
اوج واکنش‌های او زمانی بود که با علیپور تقریباً تک به تک شد اما یک دبل سیو تماشایی داشت و دو بار پیاپی مانع از گلزنی علیپور شد. اگر از درخشش گردان مقابل پرسپولیس بگذریم آنچه بیشتر به چشم می‌آید دوری علیپور از گلزنی است. علیپور در حالی به عنوان مهم‌ترین و بهترین مهاجم پرسپولیس شناخته می‌شود که در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل در امر گلزنی آمار جالی نداشته است.
پرسپولیس تاکنون ۷ بازی تدارکاتی برگزار کرده که البته کالدرون هر بار ترکیب متفاوتی را به میدان می‌فرستد. علیپور در بازی‌هایی که به میدان رفته تنها یک گل مقابل نیروی زمینی در جام شهدا به ثمر رسانده در حالی که مهاجمان جوان پرسپولیس تا اینجا هر کدام دو گل زده‌اند.
محمدامین اسدی در بازی ابتدای پیش‌فصل مقابل نیروی زمین گل زد و گل دوم دیدار با نساجی را به ثمر رساند. امیر روستایی در اولین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس مقابل نیروی زمینی در جام شهدا موفق به گلزنی شد و بعد از آن نیز دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد. مهدی عبدی نیز در اولین بازی‌اش برای پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گل زد و در دیدار با نساجی نیز دروازه حریف را باز کرد. در واقع سه مهاجم جوان پرسپولیس که آنها هم در برخی مسابقات در میدان نبوده‌اند هر کدام دو گل به ثمر رسانده‌اند اما علیپور تنها موفق به زدن یک گل در بازی‌های پیش فصل شده است.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اخبار متناقضی در خصوص نگاه کالدرون به علیپور به گوش می‌رسد و حتی برخی گفته‌اند در صورت جذب مهاجم خارجی امکان نیمکت‌نشینی آقای گل سابق و بهترین گلزن دو فصل گذشته پرسپولیس وجود دارد.
البته علیپور همین فصل قبل هم در چند بازی گل نزد و مدتی در افت بود که این را نباید به ناآمادگی یا توانایی‌اش ارتباط داد و می‌توان این دوری از گل را مقطعی دانست ضمن اینکه کم گل زدن در بازی‌های تدارکاتی نمی‌تواند خیلی این بازیکن و کالدرون را نگران کند.
 

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *