آیا افشین قطبی در تیم ملی با قلعه نویی همکار می شود؟


 سایت بدون -مأموریت تیم ملی فوتبال کشورمان برای کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نیمه‌تمام ماند و شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل قطر در دیدار نیمه نهایی به کشور بازگشتند تا کماکان فوتبال ایران در حسرت قهرمانی در جام ملت‌ها بماند.
حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام ملت‌های آسیا باعث شد تا امیرقلعه‌نویی به فکر تقویت کادر فنی تیم ملی باشد. در این بین سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی تلویزیونی از افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس دعوت به همکاری کرد تا در کادر فنی تیم ملی حضور یابد و به او کمک کند. در این بین قطبی در گفت‌وگویی از حسن نیت قلعه‌نویی و دعوت سرمربی تیم ملی تشکر و برای همکاری با او در تیم ملی اعلام آمادگی کرد.
 پس از این موضوع قرار بر این شد تا تکلیف قطبی برای حضور در تیم ملی بعد از بازگشت سرمربی تیم ملی از عربستان مشخص شود که البته با توجه به بازگشت سرمربی از سفر عربستان، تاکنون این اتفاق نیفتاده اما شنیده می‌شود که قرار است در روزهای آتی و پیش از آغاز اردوی جدید تیم ملی، قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی‌تری را برای اضافه شدن قطبی به کادر فنی انجام دهند تا در صورت رسیدن به توافقات نهایی، او همکاری‌اش را با تیم ملی آغاز کند. البته قطبی در حال حاضر در کشور کانادا هدایت تیم ونکوور این کشور را برعهده دارد که به نظر می‌رسد در صورت رسمی شدن مذاکرات فدراسیون فوتبال با قطبی، او به همکاری خود با ونکوور پایان دهد و به ایران بیاید.
مهدی حاج باقر، مدیر برنامه افشین قطبی در خصوص همکاری این مربی با تیم ملی فوتبال به «ایران ورزشی» می‌گوید: «امروز صحبت‌هایی در خصوص مذاکرات فدراسیون با قطبی مطرح شد که این موضوع درست نیست و تا به این لحظه فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با قطبی نداشته. من مدیر برنامه‌های قطبی هستم و هرگونه مذاکره با این مربی از طریق من انجام می‌شود. از نظر من اگر فدراسیون نظر مثبتی بر روی حضور قطبی در تیم ملی دارد، باید این موضوع را هر چه زودتر رسمی کند.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا قطبی قبول می‌کند به عنوان دستیار قلعه‌نویی در تیم ملی کار کند، می‌افزاید: «قرار نیست قطبی دستیار قلعه‌نویی در تیم ملی شود و احتمالاً قلعه‌نویی به عنوان مشاور از او استفاده خواهد کرد. به هر حال هنوز چیزی مشخص نشده و باید در ابتدا فدراسیون درخواست خود را بدهد تا بعد در مورد این مسائل گفت‌وگو کنیم. علاوه بر این قطبی در حال حاضر مربی ونکوور است و او باید ببیند که آیا می‌تواند مدیران این تیم را به جدایی راضی کند یا خیر.»
 در این بین صحبت‌هایی در خصوص تغییر دستیاران قلعه‌نویی در جام ملت‌ها به گوش می‌رسید اما به نظر می‌رسد که این همکاری ادامه خواهد داشت. دستیاران قلعه‌نویی در جام ملت‌ها آنتونیو مانیکونه، سعید الهویی، حمید مطهری، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان بودند که همچنان در کادر فنی باقی می‌مانند و به همکاری خود با تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ادامه خواهند داد.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *