اتهام همسرسابق مصطفی دنیزلی به سرمربی تراکتور؛جعل سند

سایت بدون -برخی از رسانه های ترکیه ای خبر دادند که مصطفی دنیزلی با مشکل حقوقی در کشورش مواجه شده و امکان دارد به این خاطر یک تا سه سال حبس نیز از سوی دادگاه به او تحمیل شود. خبر تکمیلی در این خصوص را وبسایت «yenicaggazetesi» منتشر کرده و ادعاهایی نیز در این باره داشته است.

سایت yenicaggazetesi نوشت: اوین السی دنیزلی همسر مصطفی دنیزلی که در مرحله جدایی و طلاق با این سرمربی قرار دارد، در خصوص جعل اسناد از مصطفی دنیزلی شکایت کرد اما این سرمربی با سابقه گفت: من کسی نیستم که چنین جرمی مرتکب شوم.

طبق گفته این رسانه، همسر او از دنیزلی به اتهام جعل امضا شکایت کرده و ادعا داشته که همسرش با جعل امضای او می خواسته روی خانه اش وام بگیرد. دنیزلی در این باره به دادگاه توضیحاتی نیز داد اما به نقل از yenicaggazetesi «دادگاه از توضیحات او قانع نشد».

بر اساس چیزی که در این گزارش نوشته شده، دنیزلی توضیحاتی در این باره ارائه کرده است: دامادم برای انجام یکی از کارهایش به پول احتیاج داشت، او می خواست خانه ای که در آن سکونت دارد اما به نام من است را برای ضمانت در بانک بگذارد و وام بردارد اما من گفتم که نیازی به این کار نیست و من می توانم از حساب بانکی ام این پول را بدهم. آن خانه به اسم من بود و به نام همسرم نبود.

وبسایت ترکیه ای yenicaggazetesi همچنین نوشت: وکیل دنیزلی توضیحات و مستنداتی را درباره موضوع جعل امضا جمع آوری کرده و به دادگاه ارائه کرده و دادگاه به زودی رای نهایی را صادر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *