استقلال برای جانشینی گری هوپر چه برنامه ای دارد؟

سایت بدون -گری هوپر، مهاجم انگلیسی در شرف پیوستن به استقلال قرار داشت اما به خاطر داشتن مدیر برنامه‌هایی که تابعیت رژیم صهیونیستی دارد حضورش در جمع ‌آبی‌پوشان منتفی شد. در همین خصوص برخی کار این بازیکن با استقلال و حتی سایر تیم‌های ایرانی را تمام شده دانستند و برخی دیگر نیز نسبت به تغییر مدیر برنامه این بازیکن برای از سر گرفته شدن مذاکرات با استقلال خبر دادند.

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اتفاق رخ‌داده اعلام کرد به مدیرعامل باشگاه تاکید کرده‌اند که حتما از این پس در ارتباط با جذب بازیکن به این موضوعات مهم که شرعا و عرفا برای کشور اهمیت بالایی دارد دقت داشته باشد. ضمنا قرار شده به بازیکن موردنظر هم پیشنهاد‌های جدیدی داده شود تا اگر با مدیر برنامه جدیدی جلو بیاید پس از تایید مراجع ذی‌صلاح او را جذب کنند.

پیگیری‌ها اما نشان می‌دهد که حضور این بازیکن را باید منتفی شده بدانیم چراکه طبق گفته یکی از مدیران میانی باشگاه استقلال کار گری هوپر با این باشگاه به پایان رسیده و مباحثی که درخصوص تغییر مدیر برنامه این بازیکن می‌شود صحت ندارد.

 در انتظار یکی مثل تیام

چند روز قبل در «فرهیختگان» خبر دادیم که اگر به هر دلیلی هوپر نتواند به استقلال بیاید، مدیران این باشگاه مذاکرات خود را با بازیکنانی از آمریکای‌جنوبی و آفریقا آغاز خواهند کرد که البته احتمال نهایی شدن مذاکرات با بازیکن آفریقایی بیشتر است. به نظر می‌رسد آبی‌ها همچنان امیدوارند تمام‌کننده‌ای در حدواندازه‌های مامه تیام سنگالی پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *