اقدام تحسین‌برانگیز قهرمان فرمول یک /همیلتون ماشینش را به یک پسر ۵ ساله بیمار هدیه داد




لوییس همیلتون، قهرمان فرمول یک، یکی از خودروهای مسابقه‌ای‌اش را به هری شاو، کودک ۵ ساله‌ای اهدا کرده که بیمار است و پزشکان گفته‌اند شانسی برای زنده ماندن ندارد.
این پسر انگلیسی از تخت بیمارستان کامنتی در اینستاگرام برای همیلتون گذاشته و برای او در مسابقات گرند پری اسپانیا آرزوی موفقیت کرده بود. همیلتون در آن مسابقات در بارسلونا اول شد. هری نوشته بود: «سلام لوییس همیلتون. برایت آرزوی موفقیت در اسپانیا را دارم. بابت هدیه‌ها ممنونم. بسیار دوستت دارم و خداحافظ.»
این پیام او باعث خوشحالی همیلتون شد. او پیش‌تر برای هری چند عکس امضا شده و یک کلاه مرسدس به‌عنوان هدیه فرستاده بود. شارلوت شاو، مادر هری می‌گوید: «این کار او باعث شد در زندگی‌اش لبخند بزند، آن هم در شرایطی که موضوع خوشحال‌کننده‌ای برایش وجود نداشت اما لبخندهای او بیشتر و بیشتر شده است. اینکه هری از زندگی لذت ببرد خیلی خاص است.»
هری مبتلا به نوعی سرطان به نام سارکوم یوئینگ است. او از بیمارستان مرخص شد تا به خانه برود و روزهای پایانی زندگی‌اش را آنجا بگذراند و در چنین شرایطی بود که با دیدن خودرو مرسدس فرمول یک غافلگیر شد. ماه گذشته بود که به جیمز و شارلوت، پدر و مادر او گفته شده بود که هری تنها یک هفته دیگر زنده خواهد ماند. جیمز می‌گوید: «من لوییس را نمی‌شناسم اما با چیزی که دیده‌ایم، به نظرم او فردی اصیل و دوست‌داشتنی است. هری پیامی از صمیم دل برایش فرستاد و او هم گراند پری را به خاطر هری برنده شد و این برای ما بسیار معنا دارد.»
این راننده فرمول یک گفته که این پسر «فرشته معنوی» او است و پیروزی یکشنبه‌اش را به او تقدیم کرده است. او همچنین قرار است جایزه گراند پری خود را هم به این بزرگترین طرفدارش تقدیم کند. همیلتون پس از پیروزی در گراند پری اسپانیا گفت: «امروز به‌شدت از این پسر که برایم پیام فرستاده بود الهام گرفتم. او فرشته معنوی من بود.»
همیلتون همچنین در پیامی خطاب به او نوشت: «هری، نمی‌دانی که این پیامت برای من چقدر معنا داشت رفیق. از تو خیلی ممنونم. تو امروز الهام‌بخش من بودی. من تلاش می‌کنم که تو را سربلند کنم. تو پسر خیلی قدرتمندی هستی. کاش من هم به اندازه تو قوی بودم. من می‌خواهم دنیا ببیند که تو چقدر قوی هستی و از همه می‌خواهم که برایت در این شرایط سخت دعا کنند. خدا پشت و پناهت باشد.»
منبع: پیپل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «به پیسی افتادن»

سایت بدون – پیس به ترکی می شود، زشت یا بد به پیسی افتادن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *