انتخاب‌های شگفت‌انگیز مهدویان برای فیلم جدیدش / آیا مدیری باز هم بازپرس و مأمور امنیتی می‌شود؟

سایت بدون -در شرایطی‌که هنوز خبر پیوستن پیمان معادی به فیلم جدید مهدویان در بسیاری از رسانه‌ها هضم نشده، خبر می‌رسد که  مهران مدیری نیز قرار است در «درخت گردو» ایفای نقش کند. دیروز رسانه‌های سینمایی از امضای قرارداد مهران مدیری به‌ عنوان دومین بازیگر فیلم «درخت گردو» خبر دادند.  مدیری که این روزها «ما همه با هم هستیم» را روی پرده دارد، در جدیدترین فعالیت هنری خود قرار است جلوی دوربین مهدویان جوان و جنجالی برود. ظاهرا یکی از دلایل حضور او تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی در این فیلم است که تهیه‌کنندگی آثار مدیری را نیز بر عهده دارد.
پیوستن مهران مدیری به فیلم مهدویان دو نوع حرف‌وحدیث را به دنبال داشته؛ عده‌ای این امر را در ادامه پیوستن پیمان معادی به فیلم درخت گردو نشانی از تغییر جهت مهدویان در روند سینمایی‌اش می‌دانند و به نقل از نزدیکان مهدویان ادعا می‌کنند که درخت گردو در زمان نمایش جشنواره‌ای خیلی‌ها را شوکه خواهد کرد.
عده‌ای دیگر اما پیوستن مدیری به درخت گردو را از منظر روند عجیب بازیگری مدیری در سال‌های اخیر دیده‌اند و این پرسش را مطرح کرده‌اند که «آیا مدیری در این فیلم هم در ادامه روند اخیرش حضوری کوتاه و تک سکانسی خواهد داشت؟» درواقع در شرایطی‌که مدیری در سال‌های اخیر از فیلم پل چوبی به این‌سو، تنها و تنها نقش‌های کوتاه تک سکانسی را انتخاب کرده، بسیاری از منتقدان این را نشانی از بی‌انگیزگی مدیری در وادی سینما می‌دانند و بر این باورند که او دیگر نه به فیلم و نقش بلکه به راحتی کار و دستمزدی که می‌گیرد، فکر می‌کند. شاهد مثال‌شان هم کنایه‌های مدیری در برنامه دورهمی درباره سختی کار بازیگری است و می‌گویند که طبیعی است کسی که از بازیگری تنها خوردن و استراحت‌کردن را به یاد بیاورد، موقع انتخاب نقش هم به این موضوعات فکر خواهد کرد و اینها اولویت او در انتخاب نقش خواهند شد! بعد از انتخاب مدیری برای فیلم درخت گردو البته نگاه سومی نیز پیدا شده است. این گروه با اشاره به این‌که مدیری اخیرا در دو فیلم «ساعت پنج عصر» و «ما همه با هم هستیم» نقش یک بازپرس و مامور امنیتی را داشته، پرسیده‌اند که آیا این اتفاق در فیلم مهدویان هم تکرار خواهد شد و او یک‌بار دیگر ایفاگر چنین نقشی  خواهد شد؟

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *