اپل با ۴ سریال به جنگ نتفیلکس می رود

سایت بدون – پس‌فردا جمعه اول نوامبر، سرویس استریم شرکت اپل، آغاز به کار خواهد کرد و با ۹ سریال جدیدی که از همان روز اول پخش می‌کند، خود را به عنوان رقیب جدی نتفلیکس، آمازون پرایم و هولو مطرح کرده است. «اپل تی‌وی‌پلاس» با حق اشتراک ۵ دلاری، به شکل چشمگیری ارزان‌تر از نتفلیکس است و ارزان‌ترین نوع اشتراک خود را ماهانه ۹ دلار می‌فروشد. آن چه از روز اول در اپل تی‌وی‌پلاس منتشر می‌شود، شامل ژانرهای مختلفی چون علمی-تخیلی، مستند، تاریخی، کودک و حتی عروسکی است. در ادامه، با چهار سریال پرامید سرویس استریم اپل آشنا شوید:
برای همه بشریت
سریالی در ژانر «تاریخ جایگزین»، اثری از رونالد مور سازنده چند فیلم از مجموعه فیلم‌های «پیشتازان فضا» و سریال «غریبه»؛ مجموعه ۱۰ قسمتی «برای همه بشریت» که از همین حالا برای فصل دوم هم تمدید شده، به دوران جنگ سرد می‌پردازد و به این پرسش پاسخ می‌دهد: اگر رقابت فضایی شوروی و آمریکا ادامه می‌یافت، چه می‌شد؟ این سریال، ستاره چندان شاخصی ندارد، اما در نمایش محدود خود برای تعدادی از مخاطبان و منتقدان، با استقبال خوبی مواجه شده و نمره ۹۴ درصد را از راتن تومیتوز دریافت کرده است.
ببین
مجموعه «ببین» را استیون نایت خالق «پیکی بلایندرز» و فیلم نامه‌نویس «وعده‌های شرقی» نوشته و فرانسیس لارنس کارگردان «کنستانتین» و سه فیلم آخر «بازی‌های گرسنگی» کارگردانی کرده است. این مجموعه هم برای فصل دوم تمدید شده است. داستان «ببین» در آینده‌ای دور رخ می‌دهد، زمانی که بشریت قدرت بینایی خود را از دست داده و برای بقا می‌جنگد. جیسون موموا و الفری وودوارد ستاره‌های سریال هستند. «ببین» در عین ناباوری، در وب سایت راتن تومیتوز، امتیاز ضعیف ۴۵ درصد را گرفته، اگرچه هنوز منتقدان بسیار کمی سریال را تماشا کرده‌اند.
برنامه صبحگاهی
مجموعه ۱۰ قسمتی «برنامه صبحگاهی»، درباره یک بخش خبری صبحگاهی است که با استقبال مخاطبان تلویزیون مواجه شده و مدت‌هاست در اوج قرار دارد. خالق این سریال، جی کارسن است که آثار سیاسی موفقی در کارنامه دارد و تهیه‌کننده «خانه پوشالی» و نویسنده «پیشتاز» بوده است. جنیفر آنیستون، استیو کارل و ریس ویترسپون بازیگران اصلی «برنامه صبحگاهی» هستند. این مجموعه نیز برای فصل دوم تمدید شده، اما در نقدهای اولیه در راتن تومیتوز با استقبال مواجه نشده و امتیاز نه‌چندان خوب ۵۹ درصد را دریافت کرده است.
دیکینسون
مجموعه کمدی «دیکینسون» اثری از النا اسمیت فیلم نامه‌نویس نه‌چندان مطرح «نیوزروم» است و به زندگی امیلی دیکینسون شاعر قرن هجدهم آمریکایی می‌پردازد. دختر جوان و حساسی که با مسائل مختلفی در زندگی خانوادگی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. هیلی استاینفیلد بازیگر نوجوان «شهامت واقعی» تنها چهره مهم سریال است. «دیکینسون» با استقبال منتقدان در راتن تومیتوز مواجه شده و امتیاز خوب ۸۵ درصد را دریافت کرده است.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *