اگر بچه دارید کدام سگ ها برای شما مناسب است؟/ وفادار مهربان

کدام نژاد سگ برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بهتر است؟ متخصصان ۱۵ نوع سگ زیر را به عنوان بهترین همراه برای کوچولوها توصیه کرده اند

۱٫ لابرادور رتریور

او باهوش، دوست داشتنی و آموزش پذیر است. این سگ علاوه بر ایده آل بودن برای زندگی با کودکان، اغلب به عنوان یک سگ راهنما نیز آموزش می بیند

۲٫ بیگل

بیگل اگرچه گاهی اوقات شیطنت می‌کند، اما سگی شیرین و مهربان برای کودکان است. او می تواند بیش از حد محافظ باشد (و زیاد پارس کند)، اما آموزش خوب او را به بهترین دوست بچه های خانه تبدیل می کند.

۳٫ بولداگ انگلیسی

بولداگ انگلیسی مهربان و ساکت نیز سگی وفادار، شجاع و دوست داشتنی است. او یک همراه اساسی برای کودکان است

۴-بیچون فریز

این نژاد سگ فرانسوی مانند یک خرس عروسکی است که زنده شده است. علاوه بر ظاهر شایان ستایش، قلب بزرگی نیز دارد. و عاشق بازی کردن است

۵-کولی

هیچ چیز تهاجمی در مورد کولی وجود ندارد، این سگ همچنین بسیار باهوش است. کولی معمولاً به دلیل توانایی زیاد در معاشرت با افراد مسن و کودکان دوست خوبی می شود.

۶٫ گلدن رتریور

آموزش چیزهای جدید به گلدن رتریور آسان است و همچنین حیوان بسیار بازیگوشی است. این نژاد که به دلیلی “بازیاب” نامیده می شود، به دلیل توانایی خود در برداشتن و برگرداندن اشیا متمایز است. در خانه ساکت است، هنگام بیرون رفتن فعال می شود.

۷-سنت برنارد

سنت برنارد همچنین به عنوان “سگ دایه” شناخته می شود زیرا در اطراف کودکان بسیار عالی رفتار می کند. نجیب، صبور و آرام است.

۸٫ بوکسور آمریکایی (آمریکن باکسر)

. یک پیام رسان عالی و راهنمای استثنایی، این سگ عاشق بازی است. او همچنین همیشه از تمام خانواده محافظت می کند، به خصوص از بچه ها

۹٫ ژرمن شپرد

مطیع، محترم و سازگار با همه شرایط است. انرژی زیادی دارد، بنابراین می تواند ساعت ها با بچه ها بازی و بازی کند بدون اینکه ذره ای اشتیاق خود را از دست بدهد.

۱۰٫ کوکر اسپانیل

یک سگ خوب! و همچنین شاد؛ او هرگز از دویدن و بازی خسته نمی شود. کوکر (اسپانیل) با همه و به خصوص با کودکان اجتماعی است.

۱۱- پاگ

پاگ خیلی کوچولو، خونگی و کمی تنبله… اما وقتی نوبت به عشق دادن و بودن در کنار کوچولوها میرسه رقیب نداره. البته باید به او آموزش خوبی بدهید چون گاهی ممکن است کمی لجباز باشد.

۱۲٫ یورکشایر تریر

. اگر تریر یورکشایر به درستی آموزش داده شود، وقف این است که به افرادی که دوستشان دارد محبت کند و از هر نوع ناراحتی یا مشکل رفتاری خودداری کند.

۱۳٫ پامرانیان

این سگ کوچک و دوست داشتنی است که پس از آموزش، سرشار از عشق، شادی و وفاداری نسبت به خانواده خود خواهد بود.

۱۴- گولدن دودلز

این ترکیب گولدن و دودلز اگرچه گاهی شیطنت می کند اما بسیار مهربان و با هوش است

۱۵٫ شیتزو

این مرد کوچک می تواند با زندگی مشترک در هر محیطی سازگار شود. وقتی عضوی از خانواده شود، از حرکات شیرین، شاد و نجیبانه با بچه ها دست بر نمی دارد.

منبع : ام اس ان

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *