بازگشت ستاره با سریال های آخر تابستانی/ زخم کاری۲، بازنده و هفت

سریال‌های «زخم کاری ۲»، «بازنده» و «هفت» با بازی جواد عزتی، مهران غفوریان، علیرضا کمالی، نیکی کریمی و بابک حمیدیان آماده انتشار در نمایش خانگی هستند

سایت بدون – تابستان امسال سریال‌هایی مانند «حیثیت گمشده»، «عقرب عاشق»، «پدر گواردیولا»، «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» در جدول انتشار سریال‌های هفتگی پلتفرم‌ها قرار داشتند و مینی‌سریال «خائن‌کشی» نیز از جمعه هفته قبل به جمع سریال‌های این مدیوم اضافه شده است. دو سریال «فوفو مسافری از کامادو» و «جزیره جادویی پیکولو» نیز ویژه مخاطبان کودک در حال انتشار هستند. به استثنای مجموعه «حیثیت گمشده» که کیفیت خوبی دارد و موفق شده است واکنش‌های مثبت مخاطبان را برانگیزد، دیگر مجموعه‌های این مدیوم، تبدیل به اتفاق ویژه‌ای نشدند. سریال مورد انتظار «مگه تموم عمر…» نیز افت و خیر داشته و مخاطب گسترده‌ای ندارد. حالا جدیدترین مجموعه‌ای که در نوبت انتشار قرار دارد، سریال پرطرفدار «زخم کاری ۲» است. سه مجموعه دیگر یعنی «بازنده»، «هفت» و «سایه‌باز» نیز آماده انتشار هستند و به زودی پخش می‌شوند. در ادامه مطلب، درباره چهار سریال جدید نمایش خانگی و ستاره‌های آن‌ها می‌خوانید.

«بازنده» در انتظار پیروزی؟ 

یکی از سریال‌های جدید پرستاره در نمایش خانگی، مجموعه «بازنده» به کارگردانی امین حسین‌پور است. این کارگردان که مینی‌سریال «درمانگر» را در کارنامه دارد، دومین سریال خود را با حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ای مانند صابر ابر، سارا بهرامی، پیمان قاسمخانی و علیرضا کمالی تولید کرده است. صدف اسپهبدی و رویا جاویدنیا نیز در این مجموعه حضور دارند. «بازنده» فضایی معمایی و رازآلود دارد و در فیلیمو منتشر خواهد شد. علیرضا کمالی پس از حضور پرسروصدای خود در سریال «پوست شیر»، با این سریال به نمایش خانگی بازمی‌گردد. کمالی در «بازنده» نقش کارآگاهی به نام «کیانی» را برعهده دارد و قصه آن درباره حل یک پرونده پیچیده و پر رمز و راز توسط اوست. با توجه به گروه بازیگران «بازنده»، این مجموعه شانس بالایی برای جذب مخاطب دارد و بی‌شک حضور علیرضا کمالی به عنوان بازیگر محبوب «پوست شیر»، کنجکاوی مخاطبان را درباره این مجموعه، نقش و بازی او برمی‌انگیزد. اگر معماهای سریال بتواند به خوبی تماشاگر را با قصه درگیر کند، «بازنده» یکی از برنده‌های میدان رقابت نمایش خانگی خواهد بود.

بازگشت «زخم کاری»

موقعیت سریال «زخم کاری» با سه مجموعه دیگر، کاملا متفاوت است. فصل اول این سریال قبلا منتشر شده و پس از استقبال فراوان مخاطبان به فصل دوم رسیده است؛ بنابراین «زخم کاری: بازگشت» نیمی از مسیر موفقیت را طی کرده است. هرچند که این مجموعه در مقایسه با سریال‌های دیگر شانس بیشتری برای دیده شدن دارد، اما از طرفی هم مخاطبان انتظار دارند این مجموعه به اندازه فصل قبل، جذاب و غافلگیرکننده پیش برود و حتی در مقایسه با «زخم کاری»، یک پله بالاتر بایستد. «زخم کاری ۲» غیر از هانیه توسلی، از حضور همه بازیگران اصلی خود بهره برده و تعدادی شخصیت و بازیگر جدید نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند. حضور بازیگران جدید نیز می‌تواند نقطه قوت یا نقطه ضعفی برای سریال باشد. اگر کاراکترهای جدید بتوانند جای خود را در قصه باز کنند و بازیگران آن‌ها هم بازی‌های غافلگیرکننده‌ای داشته باشند، این ترکیب جدید امتیازی برای «زخم کاری ۲» خواهد بود. علاوه بر خاطره خوب مخاطبان از فصل اول این مجموعه، حضور جواد عزتی در این مجموعه باعث می‌شود، «زخم کاری ۲» مورد توجه قرار بگیرد. رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان و مرتضی امینی‌تبار در فصل دوم نیز حضور دارند و کامبیز دیرباز در نقش «مسعود طلوعی»، مهران غفوریان در نقش «رضا شفاعت» و الناز ملک در نقش «سیما» بازیگران جدید «زخم کاری: بازگشت» هستند. این مجموعه از جمعه ۱۷ شهریورماه منتشر خواهد شد.

«سایه‌باز»، بی‌ستاره با قصه‌ای معمایی

سریال «سایه‌باز» به کارگردانی علی یاور در سکوت خبری جلوی دوربین رفته و مدتی ا‌ست که تیزر و تبلیغات آن منتشر شده است. یاور تهیه‌کننده فیلم «سینما خر» بوده و فیلم اکران‌نشده «سم‌پاشی» با بازی امیر آقایی، امیر جعفری و لیلا اوتادی را کارگردانی کرده است. «سایه‌باز» نیز مانند «بازنده» در ژانر معمایی ساخته شده، این مجموعه قصه یک تاجر و برج‌ساز به نام «برزو شمس» را روایت می‌کند که ملاقات او با دوست قدیمی‌اش، سرآغاز تحولاتی در زندگی او می‌شود. برخلاف سه سریال دیگر، ترکیب بازیگران «سایه‌باز» بدون ستاره‌ است. بازیگرانی پیش‌کسوت مانند مهدی هاشمی و همایون ارشادی در این مجموعه حضور دارند و چهره‌هایی مانند نیما شعبان‌نژاد، شکیب شجره، شبنم قلیخانی، شقایق فراهانی، شاهد احمدلو و سام قریبیان نیز در «سایه‌باز» ایفای نقش کرده‌اند. هرچند تا به حال اتفاق افتاده است که سریال‌های پرستاره با شکست مواجه شده‌اند و مجموعه‌هایی نیز بوده‌اند که با قصه‌ای جذاب و پرکشش توانسته‌اند مورد استقبال قرار بگیرند، بنابراین گروه بازیگران «سایه‌باز» ضامن مسلم شکست آن نیست؛ اما با توجه به انتشار این مجموعه در پلتفرم آپرا که مانند فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت و به‌تازگی نیز تماشاخونه، در زمینه تولید یا انتشار سریال اختصاصی فعال نیست، عجیب نیست که «سایه‌باز» در مقایسه با مجموعه‌های دیگر، شانس کمتری برای دیده شدن داشته باشد.

این «هفت» نفر

یکی دیگر از مجموعه‌های پربازیگر نمایش خانگی، «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده است. اسدی‌زاده که این روزها مشغول تولید سریال کمدی «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران است، پیش از این اثر، سریال «هفت» و «کرگدن» را تولید کرده بود. او در مجموعه «کرگدن» قصه پنج جوان را روایت کرد که به واسطه انجام یک بازی و چالش، درگیر ماجراهایی می‌شدند. فضای کلی سریال «هفت» نیز بی‌ارتباط با این مجموعه نیست. قصه «هفت» درباره گروهی به همین نام است که با هدف گرفتن انتقام خون دوست‌شان از یک مافیای مواد مخدر، کارهای خطرناک و غیرقانونی انجام می‌دهند. بازیگرانی مانند نیکی کریمی، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، امیر جعفری، علی مصفا، هانیه توسلی و پانته‌آ بهرام در «هفت» ویژه پلتفرم تماشاخونه نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ بنابراین گروه بازیگران سریال اسدی‌زاده، می‌تواند حکم برگ برنده‌ای را برای آن داشته باشد. کیارش اسدی‌زاده تیرماه اعلام کرد «هفت» مرداد منتشر می‌شود، اما خبری از پخش آن نشد. زمان جدید انتشار این مجموعه را از اسدی‌زاده جویا شدیم، اما طبق گفته او تاریخ پخش سریال مشخص نیست. «هفت» محصول سال ۱۴۰۰، مجوز انتشار را کسب کرده است.

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *