بلینگام خیلی زود سوپر استار رئال مادرید شد/هی جود، برنابئو برای تو!

سایت بدون – جود بلینگام یک سوپراستار مطلق است. مرد انگلیسی همین تابستان به رئال مادرید آمده و یادمان باشد که فقط ۲۰ سال دارد، اما حالا او کسی است که تیم را رهبری می‌کند. جود در چهار بازی اول تیم گلزنی کرده است و تا این لحظه با ۵ گل زده برترین گلزن رئال مادرید به حساب می‌آید.
 در آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا، مقابل ختافه، با گذشت ۹۴ دقیقه، به نظر می‌رسید رئال مادرید برای اولین بار در این فصل امتیاز از دست خواهد داد آن هم مقابل ختافه‌ای که از بارسلونا امتیاز گرفته بود. اما در دقیقه ۹۵ این بلینگام بود که موفق شد رئال مادرید را ۲-۱ پیش بیندازد و هر سه امتیاز را برای شاگردان کارلو آنچلوتی به ارمغان بیاورد. پسر انگلیسی لحظه بسیار خاصی را برای اولین بازی خودش در برنابئو رقم زد و بدون شک این ۳ امتیاز می‌تواند در پایان فصل برای سفیدپوشان بسیار حیاتی باشد. تماشاگران نیز برای ستاره تازه‌وارد خود کم نگذاشتند و با سرودن آهنگ هی جود از شماره ۵ خود تشکر کردند.
 
پیام زیبای بلینگام
برای هواداران
جود که اولین بازی خود را در ورزشگاه خانگی رئال تجربه می‌کرد بعد از نمایش فوق‌العاده‌ای که داشت محو تشویق هواداران شد. او بعد از بازی در مصاحبه‌ای با رسانه باشگاه گفت: «بعد از گلی که زدم بلندترین صدای عمرم را از سمت هواداران در زمین شنیدم. وقتی در پایان برای من «هی جود» را خواندند، شوکه شده بودم فقط می‌خواستم بی‌حرکت بایستم و به آن گوش کنم، در حالی که پاهایم می‌لرزید. من حمایت را از سکوها احساس کردم. هر بار که نمایش خوبی داشتم هواداران از من حمایت می‌کردند. نمی‌دانم چه کار خوبی کرده‌ام که لیاقت چنین استقبالی را داشتم. امیدوارم بتوانم به این روند ادامه دهم.»
حداقل چیزی که می‌توان در مورد جود گفت این است که او بی‌نظیر است! ۵ گل زده در ۴ بازی ابتدایی با رئال مادرید رکوردی نیست که هر کس بتواند به آن برسد و آخرین بار اسطوره رئال مادرید کریستیانو رونالدو به این اعداد و ارقام دست یافته است. این تازه آغاز ماجراجویی جود به حساب می‌آید و با توجه به سن و سال پایینی که این بازیکن دارد می‌توان گفت او را دست کم نگیرید، آسمان بلینگام هیچ حد و مرزی ندارد!
 برابری با رکورد رونالدو
مرد انگلیسی در چهار بازی اول خود در لالیگا برای باشگاه فوق‌العاده عمل کرده است و حتی برای هیجان‌انگیزتر شدن ترجیح داده گل‌ها در دقایق پایانی باشد. گلزنی در چهار بازی متوالی رکوردی است که او را در کنار کریستیانو رونالدو قرار می‌دهد.
بدون شک رونالدو بهترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید است. بنابراین، می‌توان با اطمینان گفت که بلینگام در حال حاضر بی‌نظیر عمل کرده است. این واقعیت که او یک مهاجم نیست، شاهکار او را بیشتر به چشم می‌آورد.
رونالدو در هر چهار بازی اول خود برای رئال مادرید در لالیگا گلزنی کرد که یک رکورد باشگاهی بود. بلینگام اکنون با آن برابر شده است. آنها همچنین تا این مقطع از فصل به اندازه هم گلزنی کرده‌اند، هر کدام پنج گل.
البته رونالدو در مجموع ۴۵۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند. هیچ کس انتظار ندارد بلینگام با آن برابری کند. اما اگر بتواند حتی به نصف این عدد برسد، نام او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد.
 

همه برای جود
پس از بازی، آنچلوتی اعتراف کرد که بلینگام امسال در غیاب کریم بنزما می‌تواند بار تهاجمی را به دوش بکشد. ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «او می‌تواند بدون مشکل ۱۵ گل به ثمر برساند. این بازیکن متمایز است زیرا بدون توپ بسیار خوب حرکت می‌کند. این ویژگی اصلی اوست. او خطوط را می‌شکند، حرکتی عالی دارد و در بازی با ثبات است، همه این ویژگی‌ها باعث گلزنی او می‌شود. او در زمین بسیار آرام و متمرکز است و به خوبی نشان داده که شایستگی بازی در رئال مادرید را دارد.»
سرمربی مادرید همچنین خاطرنشان کرد که تغییر در سبک بازی به بلینگام کمک کرده است که گل‌های بیشتری نسبت به فصل گذشته به ثمر برساند. (۸ گل در طول فصل برای دورتموند)
 کارلتو گفت: «ما ویدیوهایی را از زمان حضورش در دورتموند به او نشان دادیم تا به او بگوییم از چه ویژگی‌های او خوشمان می‌آمد. همین باعث شد که ترکیب این فصل را روی بازی بلینگام سازماندهی کنیم و حال می‌بینیم که این کار به خوبی جواب داده است.»

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *