تکلیف حاجی با پرسپولیس چه می شود؟ خط پایان یا بازگشت در امان


سایت بدون – محمد انصاری بعد از خاطره تلخی که از فینال لیگ قهرمانان آسیا برای او با پارگی رباط صلیبی بجا ماند، بار دیگر دچار این مصدومیت شد تا آینده او در پرسپولیس به خطر بیفتد.
مدافع چپ پای پرسپولیس که در دوران برانکو در اتفاقی جالب توجه توانست به چهره قابل اتکای این تیم تبدیل شود و در ادامه مسیر پیشرفت خود را تا حضور در تیم ملی ادامه داد، طی دو فصل اخیر با اتفاقات پرماجرایی مواجه شده است؛ جایی که حضور تاریخی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت رباط صلیبی او یک قاب عجیب را در حالی که برای گرفتن مدالش با عصا نزد اینفانتینو (رئیس فیفا) حضور یافت همراه شد.
محمد انصاری در ادامه، فصل را علیرغم روحیاتی که داشت پرحاشیه استارت زد. درخواست رقم عجیب او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ نیز از این تیم جدا شده بود، باشگاه را در موقعیت سختی قرار داد. در نهایت طی مذاکراتی که پیش رفت، انصاری با نمایش تصویری از مذاکره خود با تراکتور، پای میز مذاکره با پرسپولیس نشست و موفق شد ضمن دریافت بخشی از مطالبات گذشته خود، قرارداد مناسبی نیز با سرخ‌ها به امضا برساند و بار دیگر با شماره ۱۵ برای این تیم به میدان برود.
در شرایطی که نمایش این فصل محمد انصاری با انتقادات زیادی مواجه شد، انتظار می‌رفت در پایان تعطیلات و وقفه لیگ برتر به واسطه شیوع کرونا، این بازیکن با روحیه و انگیزه بیشتری در جمع سرخ‌ها حضور یابد. اتفاقی که رخ داد اما برخلاف انتظار بود و انصاری در تمرین هفته گذشته طی برخوردی که با سیامک نعمتی داشت در زمان چرخش ناگهان با همان صدای آشنای فینال لیگ قهرمانان همه چیز را تار دید. پارگی رباط صلیبی دوباره از همان نقطه و همان پا، موضوعی است که اکنون طی یک هفته اخیر به دغدغه محمد انصاری تبدیل شده و او باید دنبال راهکاری برای بازگشت دوباره به جمع سرخ‌ها باشد.
انصاری ۷۲ ساعت بعد از این اتفاق در بیمارستان آتیه حضور یافت و عکسبرداری و MRI لازمه را پشت سر گذاشت تا میزان مصدومیت و زمان عمل جراحی‌اش مشخص شود. نتیجه همان بود که پزشکان تیم پیش از این پیش‌بینی کرده بودند و رباط صلیبی این بازیکن بار دیگر پاره شده بود. در میان انبوه پیام‌هایی که برای همدردی با محمد انصاری سرازیر می‌شد اما او نگران آینده فوتبالی‌اش در این تیم است. جایی که حتی بازیکنان پرسپولیس نیز نزد یحیی گل‌محمدی رفته و از سرمربی تیم‌شان درخواست کردند همانند رفتاری که برانکو ایوانکوویچ در قبال محسن ربیع‌خواه در زمان مصدومیتش داشته، دستور تمدید قرارداد این بازیکن را صادر کند.
موضوع محمد انصاری اما پیچیده‌تر به نظر می‌رسد؛ مدافع پرسپولیس بعد از صحبت‌ها و مشورت‌هایی که داشته اکنون با نگرانی بیشتری به کار ادامه می‌دهد. نگرانی بابت تشابه سرنوشتش با محسن خلیلی و امید روانخواه، دو ستاره سابق پرسپولیس و استقلال که بعد از تکرار مصدومیت‌های رباط صلیبی مجبور به ترک زودهنگام فوتبال شدند.
دکتر سهراب کیهانی، مطمئناً نامی آشنا برای کسانی که فوتبال را به صورت جدی دنبال می‌‎کنند، است. پزشک متخصص و مورد اعتماد بیشتر ورزشکارانی که دچار پارگی رباط صلیبی شده‌اند و در این زمینه بارها نام او به گوش خورده است. با این حال اکنون گفته می‌شود میان کیهانی و انصاری در خصوص میزان مصدومیت و نوع عمل جراحی اختلاف وجود دارد. انصاری اعتقاد دارد بعد از یک سال از پشت سر گذاشتن عمل جراحی و در شرایطی که طی این مدت توانسته به خوبی در ترکیب نیز حضور یابد، کم کاری خاصی از سوی او بابت تکرار این مصدومیت شکل نگرفته و توضیحات کیهانی نیز او را قانع نکرده است. نگرانی بابت اتفاقات احتمالی‌ که باعث شود او نتواند همانند گذشته بعد از انجام عمل جراحی به جمع پرسپولیس بازگردد و فوتبال حرفه‌ای را دنبال کند، این بازیکن را مصمم کرده تا پیش از موعد جراحی با پزشکان دیگر نیز مشورت کند. اتفاقی که باعث تعویق عمل جراحی‌اش شده و اکنون باید دید آیا حاجی پرسپولیسی‌ها قادر به بازگشت با شماره ۱۵ خود خواهد بود یا خیر.

مطلب پیشنهادی

خواص دارویی زردچوبه را بشناسیم/زرد پرخاصیت

سایت بدون – زردچوبه درکنار نمک یکی از اصلی‌ترین ادویه‌هایی است که همه ما درپخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *