جدال داغ در باکس آفیس تابستان؛ رویارویی تارانتینو با «شیرشاه»

کمدی سیاه جنایی کوئنتین تارانتینو در حالی از امروز در آمریکا روی پرده می رود که کارشناسان انتظار دارند بتواند صدرنشینی را از انیمیشن «شیرشاه» برباید.

به گزارش بانی فیلم به نقل از باکس آفیس موجو، اکران «روزی روزگاری در هالیوود»  ساخته تازه تارانتینو در حالی از امروز در آمریکا آغاز می شود که «شیر شاه» به کارگردانی جان فاورو طی هفته ای که گذشت با فروش ۱۸۵ میلیون دلاری در سه روز افتتاحیه‌ در ۴۷۵۶ سالن سینما در آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم ماه جولای جاری شد. رکوردی که کارشناسان معتقدند در هفته آتی نیز حفظ خواهد شد، مگر اینکه «روزی روزگاری در هالیوود»، همانطور که پتانسیلش را نیز دارد، بتواند معادلات را به هم بزند. با این وجود باید جدال داغی را در صدر باکس آفیس تابستان شاهد باشیم. «شیر شاه» محصول دیزنی تاکنون و بعد از شش روز در آمریکا بیش از ۲۶۰ میلیون دلار فروخته و فروش جهانی آن نیز از مرز ۵۴۳ میلیون دلار گذشته است.

در فیلم تارانتینو که بودجه آن ۹۵ میلیون دلار اعلام شده، ستارگانی چون  لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو بازی داشته اند. روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

https://banifilm.ir/app/uploads/2019/07/Once-Upon-A-Time-In-Hollywood-Cast.jpg

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *