حمله سیاسی به همسر آقای ستاره شیلتون، برکزیت و مکافات!



سایت بدون -سیاست و فوتبال در هم تنیده شده و ورود آن به مستطیل سبز سبب شده تا ستاره‌های فوتبال نیز بیش و کم درگیر این بازی پیچیده شوند و همین سبب شده تا همانند سیاستمداران در گیر و دار «زنده باد و مرده باد» شوند. این روزها در انگلیس یک بحران سیاسی بزرگ سبب شده تا ستاره‌های فوتبال نیز درگیر آن شده و از همین رو در یک جبهه دوقطبی قرار بگیرند که بنا به فراخور جهت‌گیری خود مورد شماتت و حمله قطب مخالف قرار می‌گیرند.
پیتر شیلتون دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی انگلیس اعلام کرد همسرش به دلیل ابراز نظر خود در موافقت با برکزیت با انبوهی از پیامک‌های آزاردهنده بمباران شده و مورد آزار قرار گرفته است.
برکزیت اصطلاحی است که به خروج آتی بریتانیا از اتحادیه اروپا گفته می‌شود و موافقین برکزیت با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موافق هستند. شیلتون فاش کرد که در پیام‌های آزاردهنده ارسالی برای همسرش، از آقای شیلتون به‌عنوان یک دست‌راستی افراطی و ترسو یاد شده که همسرش را وادار کرده نظرات او را به زبان بیاورد.
شیلتون اسطوره دروازه‌بانی انگلیس که هیچ بازیکنی در لیگ‌های انگلیس و اسکاتلند به اندازه او سابقه بازی در این دو لیگ را ندارد یکی از هواداران پر سر و صدای برکزیت بوده و بارها در مجامع عمومی از موافقت خود با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا صحبت کرده است.
 شیلتون به دلیل نظراتش درباره برکزیت و همینطور حمایتش از حزب محافظه‌کار با انتقادات زیادی مواجه شده است. او سال گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی در مقابل هم‌تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس، گری‌ لینه‌کر قرار گرفت و از او خواست در مورد برکزیت تن به مناظره بدهد.
پیتر شیلتون اعلام کرد همسر او استف شیلتون بعد از اعلام نظرش درباره موافقت با برکزیت با انبوهی از پیامک‌های آزاردهنده بمباران شده و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند او چاره‌ای جز شکایت به پلیس نخواهد داشت. شیلتون، آزار و اذیت همسرش به دلیل ابراز نظر سیاسی را غیر قابل قبول خوانده است.
شیلتون گفت در دیگر پیام‌های ارسالی به همسر او گفته شده که شوهرت پیتر، احمقی است که یک کوتوله آرژانتینی توانست روی دستش بلند شود و به انگلیس گل بزند. این اشاره به گل دیگو مارادونا به انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ دارد که در ادبیات فوتبال به دست خدا مشهور شده است. در آن زمان، پیتر شیلتون سنگربان تیم ملی انگلیس بود.
پیتر شیلتون از ابراز پیامک‌های مملو از فحاشی به همسرش به‌عنوان رفتار زشت و غیر قابل قبول یاد کرده.
شیلتون با انتشار توئیتی نوشت: همسرم به خاطر نظرات سیاسی من با انبوهی از پیامک‌های توهین‌آمیز و آزاردهنده روبه‌رو شده است. من از منتشر کردن نام این افراد ابایی ندارم. کسی که دست به چنین کاری می‌زند باید رسوا شود. رفتار بی‌شرمانه و غیر قابل قبول. من این را تحمل نخواهم کرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «به پیسی افتادن»

سایت بدون – پیس به ترکی می شود، زشت یا بد به پیسی افتادن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *