خواهرکشی در مزرعه گندم

سایت بدون- مرد جوان که درپی اختلاف و درگیری با خواهر ۱۶ ساله‌اش او را با روسری خفه کرده و متواری شده بود، بعد از هفت ماه فرار در اصفهان بازداشت شد.
شامگاه بیست و هفتم اردیبهشت امسال مردی تبعه افغان، تلفنی به برادرش اطلاع داد که خواهرشان را کشته و جسد او را در مزرعه گندم حوالی بخش کهریزک تهران رها کرده است. پس از این تماس مرد جوان راهی محل رها کردن جسد شد و با پیکر بی‌جان خواهر ۱۶ ساله‌اش در حالی که روسری به دور گردنش گره خورده بود، مواجه شد.
با گزارش این جنایت به پلیس، قاتل ۳۴ساله تحت تعقیب قرار گرفت. برادر مقتول در جریان تحقیقات گفت: «خواهرم با یکی از همشهری‌های‌مان ازدواج کرد و به افغانستان رفت. اما بعد از شش ماه به مشکل خوردند و خواهرم به ایران برگشت. همین باعث اختلاف برادرم با او شد.»
در ادامه معلوم شد قاتل از کشور فرار کرده و به افغانستان رفته است. او تحت تعقیب بود تا این‌که با گذشت هفت ماه از این جنایت، رد او در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در شهر اصفهان به دست آمد و دو روز پیش بازداشت شد. متهم به قتل، دیروز در جریان تحقیقات در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به قتل خواهر ۱۶ ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: «او با شوهرش اختلاف پیداکرده و راهی خانه پدری‌مان شده بود که همین باعث ایجاد مشکلاتی برای‌مان شد. مدام پیش دوستانش بود،  نمی‌خواست نزد شوهرش بازگردد و می‌خواست مجردی زندگی کند. فامیل مدام پشت ‌سرش بدگویی می‌کردند و حرف و حدیث پشت‌ سرش زیاد بود. سر همین حرف‌ها و دیر به خانه آمدنش، با او درگیر شدم. عصبانی شده و با انداختن روسری دور گردنش، او را خفه کردم. جسد را همان جا رها کرده و بعد از آن‌که تلفنی به برادرم اطلاع دادم، به افغانستان فرار کردم. پس از این‌که از افغانستان بازگشتم، دستگیر شدم.»
محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در این‌باره گفت: «با اعتراف متهم به قتل، او در بازداشت به‌سر می‌برد. اما چون جنایت در بخش حوزه قضایی کهریزک رخ داده، پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی به آنجا ارسال شده است.»

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *