داستان جذاب مستند توپچی‌ها/آرسنال؛ همه یا هیچ

سایت بدون – یک پایان خوب برای سریال! خشم میکل آرتتا بعد از پایان بد فصل و باخت مقابل نیوکاسل دیگر برای همه آشکار شده و جزئیات آن در دو اپیزود مستند «آرسنال، همه یا هیچ» در آمازون منتشر
می‌شود.
برای این مستند دوربین‌ها در طول فصل گذشته به رختکن توپچی‌ها رفتند و تصویر و واکنش‌های هواداران در چند هفته پایانی در شش اپیزود ابتدایی به نمایش گذاشته شده.
اما سقوط پایان فصل آرسنال که با دو باخت پیاپی مقابل تاتنهام و نیوکاسل و از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان همراه شد، حالا در مستند آمازون واکاوی می‌شود.

چه انتظاری باید داشته باشیم؟
اگر چه در اپیزود هفتم موضوعات زیادی از جمله سه باخت مقابل کریستال پالاس، برایتون و ساوتهمپتون و سه پیروزی برابر چلسی، منچستریونایتد و وستهم بررسی می‌شود، اما اتفاق مهم در اپیزود پایانی رخ می‌دهد.
همه می‌دانند اوضاع در فصل قبل چطور برای آرسنال پیش رفت، باخت به اسپرز و نیوکاسل و واکنش‌های پشت پرده نسبت به آن چیزی است که هواداران می‌خواهند بیشتر درباره‌اش بدانند.
آرتتا بعد از باخت به تاتنهام خیلی ناراحت بود، شاید به خاطر برخی تصمیمات داوری، اما مربی آرسنال بعد از شکست شرم‌آور ۲ بر صفر برابر نیوکاسل که به امیدهای چهارمی آرسنال پایان داد، کار را تمام کرد: «بازی ما در این مسابقه یک آشغال به تمام معنا بود، خجالت‌آور بود.
این بازی غیرقابل قبول بود و اگر شما بازیکنان نظر دیگری دارید، در دنیای متفاوتی زندگی می‌کنید. نگران نباشید، من جوابگو هستم، امروز دفاع از تیم سخت است اما یک بار دیگر گندکاری‌ها را گردن می‌گیرم.»

لاکازت کنترلش را از دست می‌دهد
یک اتفاق جالب دیگر درگیری الکساندر لاکازت و سدریک سوارس در اپیزود هشتم است که با وساطت دیگران و جداکردن این دو از هم تمام شد.
ماجرا از تکل بد لاکازت روی پای بازیکن جوان تیم، جک هنری فرانسیس شروع می‌شود که لاکازت به خاطر ناراحتی از دست دادن توپ این بازیکن ۱۸ ساله را نقش زمین می‌کند.
سوارس بعد از اتفاق چیزی به لاکازت می‌گوید که آتش خشمش را شعله‌ور می‌کند. بعد این دو با هم درگیری شدید پیدا می‌کنند که با وساطت هم‌تیمی‌ها، آرتتا و کادر فنی از هم جدا
می‌شوند.

مصدومیت عجیب تیرنی
یکی از بخش‌های جذاب اپیزود هفتم مصدومیت کایران تیرنی است که باعث شد آخر فصل را از دست بدهد.
دکتر باشگاه، گری اودیسکرول می‌گوید بازیکن تیم ملی اسکاتلند در فوریه مقابل ولورهمپتون آسیب دیده اما بدون اینکه مشکل خاصی پیش بیاید، پنج بازی دیگر انجام می‌دهد.
قبل از بازی با کریستال پالاس تیرنی احساس می‌کند زانویش خالی شده و در تمرین از زدن یک کرنر عاجز می‌شود. فصل او زود و تلخ تمام شد.

مسیر انکتیه به تیم اول
در اپیزود هفتم پشت پرده‌های جذابی از ادی انکتیه و فرم خوبش در آخر فصل وجود دارد.
مهاجم جوان از سختی پیداشدن فرصت بازی و راه یافتن به تیم اول می‌گوید ضمن اینکه یان رایت، مهاجم افسانه‌ای باشگاه، از این می‌گوید که این بازیکن نتوانسته خودش را نشان دهد.
همین موقع‌ها آرتتا، انکتیه را به ترکیب اصلی می‌آورد به جای لاکازت. محصول آکادمی باشگاه در برد مقابل چلسی دو گل می‌زند و جایش را تا آخر فصل محکم می‌کند.

بررسی همه یا هیچ
مثل فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ آرسنال، همه یا هیچ شروع ناامیدکننده‌ای داشت اما با جلورفتن بازی‌ها پیشرفت خوبی کرد.
هواداران آرسنال از پایان مستند راضی نیستند چون باخت به تاتنهام و نیوکاسل تیم را از لیگ قهرمانان دور کرد.
این سریال در مجموع نگاه جذابی به پشت پرده زندگی آرسنال در فصل گذشته دارد.
صحبت‌های آرتتا و ایده‌های انگیزشی او جالب بود و با این مستند اطلاعات خوبی از آنچه در رختکن تیم می‌گذرد و فراتر از نگاه همیشگی دوربین‌ها، منتشر می‌شود.
ستاره‌هایی در این مستند هستند که کمتر به چشم می‌آیند، مثل اودیسکرول، دکتر باشگاه یا کارلوس کوئستا از دستیاران
آرتتا.
همه یا هیچ جذابیت دارد اگرچه پایانش آن چیزی نبود که هواداران امیدوار به وقوعش بودند اما صحنه‌هایی را به نمایش گذاشت که قبلاً دیده نشده بود.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *