رانگنیک: بازداشت «گرینوود» حواس بازیکنان منچستر را پرت نمی‌کند

سایت بدون- سرمربی آلمانی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: بازیکنان در مورد میسون گرینوود صحبت می‌کنند اما این موضوع روی برنامه‌های تمرینی ما تاثیری نداشته است.

«رالف رانگنیک» پیش از دیدار تیمش مقابل میدلزبورو در جام حذفی انگلیس در خصوص بازداشت «میسون گرین‌وود» به اتهام تعرض جنسی و تهدید به قتل یک زن و تاثیر آن روی تیم، از جزییات این اتفاق صحبت نکرد و اظهار داشت که بازیکنان در مورد میسون صحبت می‌کنند اما این موضوع روی برنامه های تمرینی آنها تاثیری نداشته است.

وی عنوان کرد: ما یک هفته تمرینی معمولی و خوب را پشت سر گذاشتیم. بدیهی است که این موضوع در تیم ما اتفاق افتاده اما بازیکنان همه انسان هستند و میسون قبل از استراحت نیم‌فصل بازیکن تیم بود. هفته تمرینی خوبی بود و مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم.

باشگاه منچستریونایتد نیز به صراحت اعلام کرده که گرین‌وود تا اطلاع ثانوی در تمرینات و بازی‌ها حضور نخواهد داشت. آن‌ها همچنین فروش پیراهن این بازیکن را در فروشگاه‌ها متوقف کرده‌اند. 

این جوان ۲۰ ساله روز یکشنبه به اتهام تجاوز و تهدید به قتل یک زن بازداشت و روز چهارشنبه نیز با قرار وثیقه آزاد شد تا در انتظار تحقیقات بیشتر پلیس باشد. 

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *