ریشه علمی این که پدرها با کولر مشکل دارند چیست؟

سایت بدون – تا به حال از خودتان پرسیده اید که خاموش کردن کولر چه لذتی دارد که پدرها و راننده تاکسی ها به آن اصرار دارند و با تمام جوکهایی که در جامعه بر علیه آنها ساخته می شود، مصرانه به کار خود ادامه می دهند؟ این مساله یک ریشه علمی دارد.

:با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و موجب می شود مردان سرما را بیشتر احساس کنند

باید در این زمینه به پدران و مردان مسن حق داد و علت این امر هم تغییرات فیزیولوژیکی در بدن آنهاست .  با گذراندن دوران میانسالی و افزایش سن مردان، چربی زیر پوست آنها به تدریج کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و سبب می شود پوست آنها سرما را بیشتر احساس کند .

برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده و سرما را بیشتر احساس می کنند .این روند در زنان معکوس است و با افزایش سن، چربی زیر پوست زنان افزایش می یابد که همین امر موجب گرمایی شدن آنها در سنین بالا می شود .

علاوه بر این با از بین رفتن هورمون استروژن، زنان دچار احساس گر گرفتگی می شوند که این احساس عمدتا تا سنین بالاتر باقی می ماند .

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *