سیامک انصاری برای تلویزیون سریال می‌سازد

سایت بدون -سیامک انصاری که به‌نظر می‌رسد قدری از تلویزیون فاصله گرفته و اخیراً نیز حضور متفاوتی در فیلم «زهرمار» جواد رضویان داشت، قرار است بزودی در مقام کارگردانی، سریالی را برای تلویزیون کار کند.
بازیگری که البته در دانشگاه رشته کارگردانی خوانده و در جریان ساخت فیلم های«هیوا» و «نسل سوخته» در کنار رسول ملاقلی‌پور حضور داشته و پیش‌تر نیز یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی به‌نام «فضانوردان» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است؛ مجموعه‌ای طنز که سال ۸۵ با توجه به حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان این کمدی ساخته شد.
انصاری قرار بود سریال طنزی برای ماه مبارک رمضان شبکه پنج تولید کند که بحث کار دیگری در سیمافیلم پیش آمد و پروژه متوقف شد. تکلیف این کار هم هنوز کاملاً روشن نشده و چنان که مدیران تلویزیون گفته‌اند، به محض سر و سامان گرفتن موضوع تهیه‌کنندگی و مباحث مالی، سریال طنز جدید انصاری که حدوداً ۲۶ قسمت است، با کارگردانی او آغاز خواهد شد.
او که پیشتر در برنامه دورهمی مهران مدیری هم بازی می‌کرد، بعد از عدم حضورش در سری جدید برنامه دورهمی نسبت به شایعاتی در خصوص اختلافش با مهران مدیری واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
انصاری برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ با سریال دیدار به قاب تلویزیون آمد. سپس سال ۷۴ با فیلم سفر به چزابه پایش به سینما باز شد؛ اما سال ۷۷ آشنایی اش با مهران مدیری و سپس همکاری با او مسیر هنری اش را وارد فاز جدیدی کرد.
اوج کار او بازی در سریال پاورچین مهران مدیری بود که وی را تبدیل به چهره محبوب در بین مردم کرد.

مطلب پیشنهادی

خواص دارویی زردچوبه را بشناسیم/زرد پرخاصیت

سایت بدون – زردچوبه درکنار نمک یکی از اصلی‌ترین ادویه‌هایی است که همه ما درپخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *