شفر تنها مقابل الهلال و سپاهان فرصت دارد؟/فرهاد مجیدی گزینه سرمربی موقت استقلال؟

سایت بدون – استقلال بعد از شکست مقابل پرسپولیس دوران پر از شایعه ای را پشت سر می گذرد، یکی از شایعه ها که روی جلد روزنامه ایران ورزشی هم رفته است ، شایعه اولتیماتوم به وینفرد شفر است ، ایران ورزشی در این باره می نویسد:«
استقلال در ادامه راه دو مسابقه فوق‌العاده دشوار در پیش دارد. آنها ابتدا در قطر به مصاف الهلال غول ثروتمند و احیا شده فوتبال عربستان خواهند رفت و پس از آن باید با سپاهان، تیم مدعی و پرمهره قلعه‌نویی جلوی چشم ده‌ها هزار هوادار اصفهانی بازی کنند.
استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرایط جالبی ندارد و از دو بازی قبلی‌اش فقط یک امتیاز گرفته و چنانچه مقابل الهلال برنده نباشد کارش برای صعود به شدت گره خواهد خورد. از سوی دیگر پیروزی بر سپاهان مدعی می‌تواند استقلال را به نوعی به کورس برگرداند ولی نقطه مقابل این هم می‌شود فکر کرد. یعنی باخت به سپاهان شاید خطر از دست دادن سهمیه آسیایی را هم به دنبال داشته باشد.
 ظاهرا مدیران باشگاه استقلال به نوعی این دو بازی و نتایج این مسابقات را اولتیماتومی برای وینفرد شفر در نظر گرفته‌اند و چنانچه مربی آلمانی نتواند از این دو مسابقه سربلند بیرون بیاید برکنار خواهد شد و استقلال در ادامه فصل با سرمربی موقت به کارش ادامه خواهد داد که شاید حدس زدن نامش چندان سخت نباشد. »

ما جای شما حدس می زنیم که این سرمربی موقت می تواند فرهاد مجیدی است

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *