شورش مسی علیه مدیریت آبیدال/ سونامی در بارسلونا

مصاحبه آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا درباره علل اخراج والورده به یک جنجال بزرگ در بارسلونا تبدیل شده است.

سایت بدون – شب گذشته بود که آبیدال در اظهار نظری جنجالی درباره اخراج والورده اعلام کرد که بازیکنان زیادی در بارسلونا از او راضی نبودند و با جدیت زیر نظر او کار نمی‌کردند. 

چند دقیقه بعد بود که لیونل مسی، کاپیتان و ستاره بارسلونا با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان داد و گفت: «واقعا دوست ندارم که این صحبت‌ها را بگویم، اما معتقدم که هر فرد باید مسئول کارهای خودش باشد و مراقب تصمیماتی که می‌گیرد باشد. بازیکنان تیم مسئول نتایج تیم در زمین هستند و ما اولین نفراتی هستیم که متوجه مسائل داخل زمین بازی می‌شویم. به‌خصوص وقتی‌که در شرایط ایده‌آل نباشیم. مدیران بخش ورزشی باشگاه هم باید مسئولیت تصمیم‌هایی که می‌گیرند را برعهده بگیرند. در پایان فکر می‌کنم وقتی داریم در مورد بازیکنان حرف می زنیم باید اسم‌ها را هم بگوییم. اگر این کار را نکنیم این موضوع به همه نسبت داده می‌شود و فضا به موضوعاتی داده می‌شود که درست نیست.»

صحبت‌های مسی نشان که اختلاف شدیدی میان او و بخش مدیریت ورزشی بارسلونا به‌وجود آمده است. به‌ همین دلیل روزنامه‌های کاتالان هم به این موضوع پرداختند و با تیترهای جنجالی به استقبال این موضوع رفتند؛ روزنامه اسپورت اتفاقات اخیر بارسلونا را با تیتر «سونامی» پوشش داد و روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر «مسی علیه آبیدال» اتفاقات اخیر باشگاه‌های بارسلونا را توصیف کرد.

حرف‌های مسی در حالی بیان شده بارسلونا در سال ۲۰۲۱ انتخاباتی را برای برگزیدن مدیرعامل در پیش دارد و این صحبت‌ها می‌تواند تا حد زیادی در انتخابات موثر باشد.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *