شکایت خانواده مارادونا/ناپولی حق نداشت تصویر او را روی پیراهنش بزند!


سایت بدون – خانواده دیه‌گو مارادونا قصد دارند از استفانو چچی، مدیر برنامه‌های سابق این اسطوره فوتبال شکایت کنند. او به ناپولی اجازه داد از تصویر این فوق‌ستاره آرژانتینی روی پیراهن جدید تیم استفاده شود، بدون آنکه اجازه خانواده را بگیرد.
هفته گذشته بود که ناپولی پیراهن جدیدش را رونمایی کرد. آنها یک سال پس از مرگ مارادونا این پیراهن را به تن می‌کنند تا یاد و خاطره او را زنده نگه دارند. مارادونا حدود یک سال پیش در ۶۰ سالگی به‌دلیل حمله قلبی در شهر تیگره درگذشت. این باشگاه سری آ حالا قصد دارد از بزرگترین بازیکن تاریخش تقدیر کند.
آنها این پیراهن را در بازی خانگی با هلاس ورونا به تن کردند و در بازی در خانه اینتر در ۲۱ نوامبر و دیدار خانگی مقابل لاتزیو که یک هفته بعدتر است هم آن را خواهند پوشید.
اما دیه‌گو مارادونا جونیور گفته این کار باید با اجازه خانواده مارادونا انجام می‌شده، چراکه آنها حق پخش تصویرش را دارند. به گفته مارادونا جونیور، این باشگاه ایتالیایی اجازه چچی را گرفته اما او نباید این اجازه را می‌داده است. به این ترتیب خانواده مارادونا از چچی شکایت می‌کنند.
مارادونا جونیور گفته: «این اجازه را استفانو چچی داده که مدیر برنامه‌های پدرم بوده است. او حالا دیگر مدیر برنامه‌های او نیست و ما، وراث مارادونا، تنها افرادی هستیم که می‌توانیم اجازه بدهیم. قرارداد او با پدرم دیگر وجود ندارد، به این ترتیب ما دست به اقدام قانونی خواهیم زد. عجیب است که باشگاه بزرگی مانند ناپولی برای چنین شخصی اعتبار قائل است.»
چچی، دوست قدیمی و مدیر برنامه‌های سابق مارادونا، متولد و بزرگ‌شده شهر ناپل است. او از کودکی مارادونا را بسیار دوست داشت و آرزویش همکاری با او بود که به آن هم رسید. چچی ۴۸ ساله در سال‌های اخیر حتی با مارادونا به جمیره در دبی هم رفت و در آنجا زندگی کرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *