فیلم تازه تارانتینو در روز اول چقدر فروخت؟

سایت بدون -«روزی روزگاری در هالیوود» Once Upon a Time in Hollywood کمدی سیاه جنایی کوئنتین تارانتینو در نخستین روز اکران خود افتتاحیه ای ۵ میلیون ۸۰۰ هزار دلاری را شاهد بود.

«روزی روزگاری در هالیوود» محصول تازه سونی پیکچرز از چهارشنبه گذشته در ۳۳۱۸ سالن سینما در آمریکای شمالی روی پرده رفت و در افتتاحیه اش ۵ میلیون ۸۰۰ هزار دلار فروخت. اکران جهانی فیلم از دیروز آغاز شده است. کارشناسان پیش بینی کرده اند فیلم در نخستین هفته اکرانش ۳۰ میلیون دلار بفروشد. این در حالی است که انیمیشن «شیر شاه» محصول دیزنی طی بیش از یک هفته در آمریکا بیش از ۲۷۵ میلیون دلار فروخته و فروش جهانی آن نیز از مرز ۵۴۳ میلیون دلار گذشته است. با این حساب فیلم تارانتینو که با درجه R اکران شده(برای نوجوانان زیر ۱۷ سال مناسب نیست و تماشای آن باید همراه با والدین صورت بگیرد)، کار سختی را برای رقابت با این انیمیشن در پیش دارد.

در فیلم تارانتینو که بودجه آن ۹۵ میلیون دلار اعلام شده، ستارگانی چون  لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو بازی داشته اند. روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *