قتل پرستار کودک به خاطر ۴۰۰ هزار تومان

سایت بدون -مرد مکانیک سر نپرداختن ۴۰۰ هزار تومان از پول قسط دیه به پرستار سابق پسرش با او درگیر شد و وی را خفه کرد.
روز چهارم بهمن امسال دختر ۳۷ ساله‌ای از خانه‌اش در تهران بیرون رفت و ناپدید شد. با شکایت خانواده‌اش در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، بازپرس ساسان غلامی به کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت داد تحقیقات در این باره را آغاز کنند.
در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، فردگمشده با مرد ۴۷ ساله مکانیکی اختلاف داشته و به خاطر ضرب و جرح از او به صورت قسطی دیه می‌گرفته است. آن روز هم قرار بوده نزد مرد صافکار برود. ماموران سراغ این مرد رفته اما او ادعا کرد از این زن خبر ندارد و نزد وی نیامده است. چند روز بعد ماموران با خبر شدند که جسد سوخته‌ای را پلیس غرب استان تهران در سه‌راهی جاده آدران یافته است. با توجه به این‌که احتمال می‌رفت جسد متعلق به این دختر باشد، خانواده او به پزشکی قانونی رفتند و از روی گردنبندی که از وی کشف شد، احتمال دادند جسد متعلق به دخترشان باشد. این احتمال با آزمایش «دی‌ان‌ای» اثبات شد. با ردیابی تلفن همراه دختر جوان، مشخص شد او روز حادثه در حوالی محل کار مرد مکانیک بوده است. با کشف این سرنخ، مرد ۴۷ ساله شامگاه سیزدهم بهمن دستگیر شد و دیروز در جریان تحقیقات قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به قتل دختر جوان که پرستار سابق پسر فوت‌شده‌اش بود، اعتراف کرد و روانه بازداشتگاه پلیس شد .
با سیم کلاچ خفه‌اش کردم
سهیل ۴۷ ساله دیروز در حاشیه جلسه بازپرسی، در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح جنایت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.
مقتول را می‌شناختی؟
۱۷ سال قبل ازدواج کردم، بعد از شش ماه از تولد پسرمان او مبتلا به بیماری فلج عضلانی شد، چند سال زنم از او نگهداری کرد و بعد طلاق گرفت و رفت و خودم از پسرم نگهداری می‌کردم. او نوجوان شده بود و نیاز به مراقبت بیشتر داشت. یکی از اقوام، پرستار زنی را معرفی کرد، یک ماه از پسرم نگهداری کرد و بعد رفت. مدتی بعد آمد مقابل خانه و مغازه‌ام و دعوا کرد که دستمزد یک ماه پرستاری‌اش کم بوده و پول بیشتری خواست که به او دادم اما درگیری‌اش ادامه داشت و پول بیشتری می‌خواست. آخرین بار که آمد کتکش زدم که مصدوم شد. شکایت کرد و محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون تومان دیه شدم.
دیه را پرداختی؟
هفت میلیون تومان و یک موتورسیکلت دادم و بقیه را قرارشد ماهیانه یک میلیون تومان بدهم.
به خاطر همین دیه او را کشتی؟
قسط اول را دادم و عصر آن روز برای دریافت قسط دوم آمد. ۶۰۰ هزار تومان دادم اما ۴۰۰ هزار تومان پول کم داشتم و خواستم چند روز دیگر بیاید که بقیه را بدهم که دعوایمان شد، برای این‌که آبروریزی نکند و همسایه‌ها نیایند، با سیم کلاچ او را خفه کردم. جسد را در ملحفه روغنی گذاشتم و با انداختن در صندوق‌عقب خودرویم بیرون بردم که سر از سه‌راهی آدران درآوردم. او را در بیابان انداختم و آتش زدم. کیف و اموالش را اطراف بیابان انداختم.

مطلب پیشنهادی

خواص دارویی زردچوبه را بشناسیم/زرد پرخاصیت

سایت بدون – زردچوبه درکنار نمک یکی از اصلی‌ترین ادویه‌هایی است که همه ما درپخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *