مارول یک بار دیگر مرد مورچه ای را فراخواند

کمپانی مارول «مرد مورچه ای» Ant-Man را برای سومین بار فرا می خواند.

سایت بدون -مارول در سکوت خبری قصد دارد سومین فیلم از مجموعه «مرد مورچه ای» را تولید کند. احتمال می رود این فیلم را هم مثل دو فیلم قبلی پیتون رید کارگردانی کند و مذاکرات در این باره آغاز شده است. مدیران استودیو معتقدند که او درک واقعی از دنیای مرد مورچه ای را دارد و علاقه دارند وی برای تکمیل سه گانه اش بازگردد.

ضمن اینکه انتظار می رود پل رود، بازیگر ۵۰ ساله آمریکایی به عنوان ابرقهرمان این سری فیلم دوباره در نقش مرد مورچه ای ظاهر شود. از سویی به نظر می رسد اوانجلین لیلی و مایکل داگلاس نیز نقشهای خود را دوباره تکرار کنند.

با اینکه جزئیات زیادی از این پروژه منتشر نشده است، اما منابع آگاه می گویند این فیلم قرار است در پایان سال ۲۰۲۰ برای اکران احتمالی در سال ۲۰۲۲ کلید بخورد.

ب فیلم اول «مرد مورچه ای» با بودجه ای ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت که در مجموع ۶۸۰ میلیون دلار فروخت. فیلم دوم این اکشن حادثه ای و کمدی نیز بودجه ای ۱۶۲ میلیون دلاری داشت و در اکران سال گذشته میلادی در مجموع حدود ۸۳۹ میلیون دلار فروخت. موفیقت های مالی که مارول را برای ساخت دنباله آن حسابی مشتاق کرده است.

ابرقهرمان «مرد مورچه ای» از شخصیت‌های کتاب‌های کامیکی به همین نام اثر اسکات لنگ و هنک پیم از انتشارات شرکت مارول کامیکس است.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

۲ دیدگاه

  1. کلی بنویسید مسخرهدبود

  2. کلی بنویسید خیلی مسخرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *