محاکمه غیابی به اتهام سوزاندن همکار با آب‌جوش

مرد میانسال که در جریان اختلاف و درگیری با همکارش او را شبانه با آب‌جوش سوزانده بود از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
سایت بدون – رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و پس از انتقال پیکر سوخته یک مرد به بیمارستانی در جنوب تهران آغاز شد. مرد جوان به نام رضا از ناحیه گردن و کمر دچار سوختگی شده بود و همکار ۶۳ساله‌اش به نام پدرام را عامل سوختگی معرفی کرد.
رضا بعد از بهبودی، از بیمارستان ترخیص شد و گفت: من و پدرام در یک قهوه‌خانه کار می‌کردیم. مدتی بود با هم اختلاف داشتیم و شب حادثه در خواب بودم که او کتری آب‌جوش را روی من ریخت و گریخت.
ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته قهوه‌خانه متوجه شدند پدرام نیمه‌های شب، بالای سر رضا آمده و کتری آب‌جوش را روی او خالی کرده است.
با گذشت یک‌سال‌ونیم از این ماجرا و در حالی که هیچ ردی از متهم فراری نبود، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم به‌صورت غیابی محاکمه شد.
در این جلسه شاکی گفت: شب حادثه من و پدرام با هم جروبحث کردیم؛ البته این موضوع جدیدی نبود و ما از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم. وقتی دعوا کردیم حرفی درباره خانواده‌اش زدم که او را بیشتر عصبانی کرد و درگیر شدیم. افرادی که در قهوه‌خانه بودند ما را جدا کردند. بعد از کار رفتم و خوابیدم اما یکدفعه با سوزش شدیدی روی بدنم از خواب پریدم و پدرام را دیدم که از قهوه‌خانه خارج شد.
در ادامه دو شاهد ماجرا به تشریح شب حادثه پرداختند. یکی از آنها گفت: پدرام از روی عمد این کار را انجام داد. ما قبل از خواب، سماور را خاموش کرده بودیم و او با طرح نقشه‌ای، رضا را سوزاند و بعد
فرار کرد.
پس از شکایت رضا و اظهارات دو شاهد پرونده، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل«بی صاحب مانده»

سایت بدون – این اصطلاح نوعی نفرین است که به معنی آرزوی مرگ برای صاحب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *