محمود فکری به رشید مظاهری آماده باش داد

سایت بدون – اگر سید حسین حسینی موفق به جدایی از استقلال شود و این باشگاه را به سمت تراکتور ترک کند، رشید مظاهری بی‌دغدغه مرد اول استقلال در لیگ بیستم خواهد شد. البته سرمربی استقلال وقتی به این باشگاه قدم گذاشت، تأکید کرد که هر دو دروازه‌بان در تیم بمانند و علناً با جدایی سید حسین حسینی مخالفت کرد اما برخی رفتارها در روزهایی که حسینی با استقلال تمرین می‌کرد، این دروازه‌بان را برای جدایی از استقلال ترغیب کرده است و این دروازه‌بان می‌داند که اگر در استقلال بماند احتمالاً با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد شد.  

گفته می‌شود حتی در حین تمرینات، سعید عزیزیان مربی جدید دروازه‌بانی استقلال تمایل بیشتری به مظاهری دارد و هرگاه که او توپ‌ها را مهار می‌کند با حرارت بالایی این دروازه‌بان را می‌ستاید اما در مقابل واکنش‌های حسینی غالباً بی‌تفاوت است. این تبعیض نیز دلیلی شده برای سید حسین حسینی تا برای جدایی از استقلال میل بیشتری از خود نشان دهد اما جالب است که بر سر صدور مجوز جدایی او از استقلال میان تصمیم‌گیران باشگاه استقلال اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد.  

فکری از یک سو برای حفظ قدرت دفاعی تیمش اعتقاد دارد که حسینی باید بماند و از طرفی برخی اعضای هیأت مدیره جدایی او را از استقلال به سود دو طرف می‌دانند. با این حال جدایی حسینی از استقلال را باید خبری قریب‌الوقوع در استقلال دانست و هیچ بعید نیست که سرعت این جدایی به حدی باشد که حسینی به سرعت درون دروازه تراکتور هم دیده شود. هر چند که طبق قوانین، حسینی حتی اگر در بازی هفته اول نیز برای استقلال به میدان برود باز هم می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد در تراکتور بازی کند. در آیین‌نامه لیگ آمده بازیکنی که کمتر از ۳ بازی برای یک تیم انجام دهد می‌تواند در تیم دیگری هم بازی کند که این قانون به مدد حسینی خواهد آمد اما با وجود این قانون دروازه‌بان استقلال در صدد جدایی از استقلال است تا پیش از پایان نقل و انتقالات به تراکتور ملحق شود و شرایط متفاوتی را تجربه کند.  

محمودزاده: مظاهری منعی برای بازی ندارد

از طرفی محمودزاده، رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرده، استقلال منعی برای بازی گرفتن از مظاهری ندارد و چنانچه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود، می‌تواند از وجود این دروازه‌بان استفاده کند. اینطور که پیدا است سازمان لیگ بازخورد بازی گرفتن از رشید مظاهری را به عهده باشگاه استقلال گذاشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این دروازه‌بان در بازی اول برای استقلال به میدان خواهد رفت. با توجه به نظری که محمود‌زاده داده، احتمالاً استقلال را در هفته اول با حضور این دروازه‌بان مقابل مس خواهیم دید. استقلال شنبه با این تیم تازه راه یافته به لیگ برتر بازی دارد و دو روز فرصت است تا هم تکلیف حسینی مشخص شود و هم باشگاه استقلال آخرین استعلامات را از سازمان لیگ بابت تبعات بازی گرفتن از مظاهری بگیرد.   چرا جدایی حسینی به سود دو طرف است؟  اینکه استدلال محمود فکری از مخالفت‌های اولیه با جدایی حسینی چیست را باید از این مربی سؤال کرد. اما بدون شک ماندن حسینی در استقلال لیگ بیستم تبعات و حواشی زیادی خواهد داشت و برای دو طرف بهتر است به این جدایی تن دهند. حسینی در سال‌های اخیر همواره دروازه‌بان اول استقلال بوده و موفق شده مهدی رحمتی را به رغم شایستگی‌هایش نیمکت‌نشین کند. بدون شک تحمل نشستن بیرون از ترکیب اصلی برای دروازه‌بان استقلال دشوار و ممکن است این موضوع او را به لحاظ روانی و فنی با مشکلاتی مواجه کند. به همین دلیل عاقلانه‌ترین راه برای استقلال و حسینی جدایی است. باشگاه‌نشین‌ها باید برای یک فصل هم که شده رضایت جدایی این دروازه‌بان را بدهند.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *