مدیر علیه بازیکن و مربی، مربی و بازیکن علیه باشگاه /پرسپولیس دشمن پرسپولیس


احتمالا اگر هر تیمی از غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان می‌رسید اکنون درحال تدارک لازم برای حضور هر چه بهتر در این مسابقه حساس بود تا هم افتخاری بزرگ کسب کند و هم جایزه مالی قابل‌توجهی به جیب بزند. اوضاع اما برای پرسپولیس برعکس است و هر روز که می‌گذرد بحران تازه‌ای در این تیم به‌وجود می‌آید. تا مدتی قبل قرمزها مدام از دسیسه‌ها علیه خودشان می‌گفتند، از لابی سعودی در AFC ، از تلاش‌های داخلی برای تخریب نماینده ایران و… اما نگاهی به وضعیت امروزشان ثابت می‌کند تا وقتی که خودشان هستند اصلا نیازی به دشمن ندارند.
مدیران باشگاه در حفظ نفراتی مثل ترابی و علیپور ناکام ماندند و در ادامه نوبت به نفراتی مثل خلیل‌زاده و رسن رسید که اولی در شرف جدایی است و دومی هم قطعا مدت زیادی ماندگار نخواهد بود. انتشار یک فایل صوتی از سرپرست باشگاه هم به حاشیه‌ها دامن زد و مشخص شد ارتباط حسنه‌ای با سرمربی و بازیکنان جدایی‌طلب ندارد. بازیکنان تیمی که به فینال آسیا رسیده در حاشیه‌سازی برای تیم‌شان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، از تلاش برای فسخ قرارداد و خالی گذاشتن دست باشگاه از انتقال احتمالی گرفته تا تحریم تمرین برای افزایش ارقام قراردادی که قبلا بسته شده! مربی تیم به خاطر فعالیت‌های مدیربرنامه مشترکش با بازیکنان مورد اتهام قرار گرفته و البته پاسخی هم برای سوال‌های مطرح شده در این خصوص ندارد ازجمله اینکه چگونه می‌شود مربی منتظر بازیکنان برای حضور در تمرینات باشد و خبر برسد که مدیربرنامه‌اش تلاش کرده همان بازیکنان قراردادشان فسخ شود.
سرپرست تیم که توسط برخی پیشکسوتان مورد انتقاد قرار گرفته و ظاهرا رابطه‌اش با سرمربی نیز شکرآب شده روزه سکوت گرفته و کسی خبری از او ندارد. بازیکنانی مثل انصاری که زمانی سلامتی‌شان را پای این تیم گذاشتند و با داشتن مشتری‌های دست به‌نقد ترجیح دادند تیم‌شان را با پنجره‌های بسته تنها نگذارند حالا خیلی راحت توسط سرمربی و باشگاه در فهرست مازاد قرار گرفته‌اند. هیچ‌کس خبری از اعضای جدید هیات‌مدیره ندارد و کسی به این سوال پاسخ نمی‌دهد که این نفرات در مدتی که حکم گرفته‌اند چه قدمی برای باشگاه برداشته‌اند؟
با مرور این اتفاقات هیچ چیز جز یک بحران خودساخته نمی‌توان برای قرمزهای پایتخت متصور بود. قطعا هیچ کجا نمی‌توان مورد مشابهی یافت که تیمی چهارمین قهرمانی پیاپی داخلی را کسب کرده باشد، به فینال لیگ قهرمانان رسیده باشد و تا این حد درگیر بحران شود، بحرانی که پربیراه نیست اگر خودساخته بنامیمش. در فوتبال ما اما هر اتفاق منحصربه‌فردی قابل پیش‌بینی است.

نویسنده :  مهدی محمدی/فرهیختگان

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «به پیسی افتادن»

سایت بدون – پیس به ترکی می شود، زشت یا بد به پیسی افتادن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *