نواک جووکویچ چرا به جای فوتبال ، تنیس را انتخاب کرد؟




سایت بدون -نواک جوکوویچ تنیسور مطرح جهان حالا بر قله تنیس دنیا ایستاده اما شماره یک امروز احتمال داشت به جای موفقیت در تنیس، حالا اسکی باز باشد یا در نهایت یک فوتبالیست متوسط شود. او روزگاری در زندگی‌اش در سه راهی تنیس، اسکی و فوتبال قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت آن رشته‌ای را انتخاب کند، که قلبا به آن علاقه داشت. جوکو به ندای قلبش پاسخ داد و امروز بر قله تنیس دنیا ایستاده.
نواک جوکوویچ تنیسور مطرح صربستانی درباره دوران کودکی‌اش صحبت کرد و گفت: زمانی خاطرم هست بازی تنیس را آرزو می‌کردم که ۴ یا ۵ ساله بودم. این رشته، ورزش خانوادگی ما نبود و تنیس منطقه امن خانواده مرا گسترش داد.
وی افزود: قبل از شروع تنیس، فکر می‌کنم در ۴ یا ۵ سالگی بود که من زیاد اسکی می‌کردم. پدرم مرا با خود به اسکی می‌برد و اسکی رشته اول من بود. تا زمانی که ۹ ساله بودم، نمی‌دانستم می‌خواهم اسکی کنم یا تنیس بازی کنم، از طرفی فوتبال هم بود. متاسفانه در میان همه اینها و البته پدرم بودم. خاطرم هست که تمرینات تنیس را تماشا می‌کردم. من واقعا تنیس را دوست داشتم. جوکوویچ همچنین درباره خانواده‌اش صحبت کرد و یادآور شد: کودکان ما معلمان و استادانی هستند که به این زندگی می‌آیند تا درس‌هایی را به ما بیاموزند و کمک کنند تا چیزهای زیادی را درباره خودمان بفهمیم. من با فرزندم زیاد صحبت می‌کنم. ما در حال حاضر یک دختر یک ساله داریم که انرژی زیادی به ما می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *