همه آن چیزی که درباره انتقال طارمی به اینترمیلان باید بدانید/ ۲۰۰ میلیارد تومان دستمزد در سال

سایت بدون – مهدی طارمی را باید بازیکن اینتر بدانیم. مهاجم ایرانی پورتو بر سر تمامی جزئیات با نراتزوری به توافق رسیده و او قرار است در فصل آینده لباس این تیم را بر تن کند تا به سومین بازیکن ایرانی تبدیل شود که در سری آ ایتالیا به میدان می‌رود.

فابریتزیو رومانو شب گذشته اعلام کرد که پس از حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا، طارمی تأیید کرده که می‌خواهد راهی اینتر شود. طرفین در هفته‌های گذشته به توافق شفاهی دست پیدا کرده‌اند و قرارداد نیز آماده امضا است و تنها مشمول زمان خواهد شد.

رومانو همچنین در یک برنامه اینترنتی نیز اعلام کرد که سران اینتر قصد دارند تا طارمی را در پایان فصل، جایگزین الکسیس سانچز کنند که در این فصل بسیار ناامید کننده ظاهر شده است. نراتزوری همچنین تنها در شرایطی اجازه جدایی آرناتوویچ را صادر می‌کند که پیشنهادی نزدیک به هزینه‌های انجام شده برای این بازیکن به دست اینتر برسد.

دیگر خبرنگار ایتالیایی یعنی نیکولو اسکیرا در جدیدترین توییت خود از جزئیات تفاهم‌نامه میان طرفین خبر داد. طبق اعلام خبرنگار روزنامه گاتزتا، اینتر و طارمی بر سر قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد به تفاهم رسیده‌اند.

علاوه‌بر این، طارمی بابت حضور در اینتر، سالیانه دستمزدی ۳ و نیم میلیون یورویی یعنی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان را در سال دریافت می‌کند که مبلغ بسیار بالایی برای یک بازیکن ایرانی محسوب می‌شود.

طارمی که برای حضور در تمرینات پورتو به پرتغال بازگشته، بی‌صبرانه در انتظار پایان فصل است تا با جدایی از اژدها، به جمع افعی‌ها اضافه شده و به نخستین بازیکن ایرانی اینتر تبدیل شود.

منبع : ورزش سه

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *