پرسپولیس آخرین گلزن خود را هم از دست می‌دهد؟/ شرط یک میلیون دلاری برای جدایی علی علیپور

تکراری‌ترین حرفی که بعد از مذاکره روز سه‌شنبه علی علیپور با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زبان این بازیکن شنیدیم، این بود که «قرارداد دارم. می‌مانم و با قدرت ادامه می‌دهم.» اینها را علیپور چندین بار به زبان آورد و در لابه‌لای حرف‌هایش هم اشاره کرد که ماندنش در پرسپولیس هنوز قطعی نیست. او گفت که فعلا بنا را گذاشته‌اند بر ماندن و برای همین او را همچنان در تمرینات پرسپولیس خواهیم دید اما تأکید کرد که برای تعیین تکلیفش باید چند روز دیگر هم صبر کرد.
به نظر می‌‌رسید این زمان چند روزه را او و باشگاه برای مذاکره‌ای دیگر و افزایش رقم قرارداد این بازیکن تعیین کرده‌اند اما واقعیت این است که جدایی علی علیپور هنوز قطعی نشده و قرار است آنها این چند روز درباره همین موضوع با هم به مذاکره بنشینند. پیشنهادهای قبلی علیپور را باشگاه پرسپولیس به دلیل فروش نرفتن رضایتنامه ۹۰۰ هزار دلاری این بازیکن منتفی دانست و بعد از آ.‌ا.‌گ یونان، آلمریا اسپانیا و زولته‌وارخم بلژیک، به نظر می‌رسید مشتری روسی علیپور هم از تلاش برای جذب او دست کشیده.
باشگاه اوفا روسیه همان باشگاهی است که پیشنهاد خود برای امضای قرارداد سه ساله با آقای گل پرسپولیس را به این باشگاه فرستاده و حتی حاضر شده ۸۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه علیپور هزینه کند اما موضوع، زیاده‌خواهی پرسپولیس است که حتی به این رقم هم راضی نشده و روی رضایتنامه او یک میلیون دلار قیمت گذاشته است.
در واقع دست به نقد بودن روس‌ها باعث شده آنها با اینکه نتوانسته‌اند حتی یک مهاجم بخرند، به فروش علیپور فکر کنند اما موضوع این است که ۸۰۰ هزار دلار را برای آقای گل کم می‌دانند و پول بیشتری طلب کرده‌اند. شاید هدف‌شان این است که با پول فروش علی علیپور، برای او جانشین بخرند اما انگار نمی‌دانند که پرسپولیس حتی با علیپور هم کمبود مهاجم دارد، چه برسد به اینکه او هم برود. اگر علیپور به لیگ روسیه منتقل شود، آن وقت باشگاه باید دو مهاجم خوب به خدمت بگیرد که البته با توجه به سبک کار مدیران پرسپولیس، بعید است موفقیتی حاصل شود.
آنها فعلا فقط به پول هنگفتی که از انتقال علی علیپور به دست می‌آید، فکر می‌کنند و اصلا معلوم نیست بتوانند جای او را با مهاجمی حداقل در سطح خودش پر کنند یا نه. تا اینجا که انتخاب‌های خوبی نداشته‌اند و همه را کالدرون رد کرده اما مشخص نیست چرا برای خرید مهاجمان مورد اعتماد سرمربی آستین بالا نمی‌زنند.
البته یکی از دلایل‌شان برای زمان خریدن از باشگاه اوفا روسیه هم همین است که ابتدا یک مهاجم را برای جایگزینی علیپور به خدمت بگیرند و بعد رضایتنامه او را صادر کنند تا بیش از این از سوی هواداران تحت فشار قرار نگیرند.
هر چند روس‌ها صبر زیادی ندارند و به مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند که فرصت‌شان برای جذب علیپور اندک است و اگر پاسخ روشنی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکنند، ممکن است از خرید این مهاجم ملی‌پوش منصرف شوند. فعلا دو طرف به توافق نرسیده‌اند و جالب اینکه پرسپولیس برای آنها مهلت تعیین کرده است!
پرسپولیسی‌ها که درخواست یک میلیون دلاری‌شان برای رضایتنامه علی علیپور را سه‌شنبه هفته گذشته به باشگاه اوفا فرستاده بودند، تا دوشنبه ۷ مرداد به این باشگاه مهلت داده‌اند که پول رضایتنامه را بپردازد وگرنه پرونده انتقال علیپور کلا بسته خواهد شد و آن وقت دور جدید مذاکره با این بازیکن آغاز می‌شود؛ برای افزایش رقم قرارداد علی علیپور.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *