پشت پرده یک عکس/ آیا دنیل دی لوییس به سینما برمی‌گردد؟

انتشار عکسی از حضور دنیل دی لوئیس در کنار استیون اسپیلبرگ و جیم شرایدن، گمانه‌هایی را درباره بازگشت این بازیگر پرافتخار به سینما مطرح کرده است.

سایت بدون – در حالی که «دنیل دی لوئیس» در سال ۲۰۱۷ از دنیای بازیگر اعلام بازنشستگی کرده بود اما انتشار تصاویری از سوی عکاسان پاپاراتزی که وی را  همراه با «جیم شرایدن» و «استیون اسپیلبرگ» در حال بیرون آمدن از رستورانی در نیویورک نشان می‌دهد، شایعاتی را درباره بازگشت او عرصه بازیگری مطرح کرده است.

«جیم شریدان» کارگردان ایرلندی شایعات پیرامون بازگشت احتمالی «دنیل دی لوئیس» که برای بازی در فیلم «پای چپ من» ساخته این کارگردان برنده جایزه اسکار شده را  رد کرد.

«دی لوئیس» در دو فیلم دیگر ساخته «جیم شرایدون» به عنوان «به نام پدر» و «بوکسور» نیز نقش آفرینی کرده است.

«شریدان» همچنین عنوان کرد جلسه سه نفر آنها درباره راه‌اندازی مجدد پروژه طولانی‌مدت خود درباره خانواده کندی بوده و قرار است «دنیل دی ‌لوئیس» فقط به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نه به‌عنوان یک بازیگر، در این پروژه حضور داشته باشد.

به گزارش ددلاین، «دی لوئیس» که به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود اخیرا در مراسم اعطای جایزه بهترین کارگردانی هیات ملی نقد آمریکا به مارتین اسکورسیزی برای فیلم «قاتلان ماه کامل» ظاهر شد.

این ستاره سینما پیش از این هم از شغلش فاصله گرفته بود و از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰  مجذوب کفاشی شد و به فلورانس ایتالیا رفت تا آن‌طور که گفته می‌شود زیر نظر «استفانو بمر» کفاش معروف ایتالیایی آموزش ببیند.

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *