پیامی برای محمد انصاری مدافع پرسپولیس/قوی باش حاجی، زود برمی‌‌گردی


سایت بدون -محمد انصاری دوباره رباط داد و پرسپولیسی‌ها را نگران کرد. معمولاً در چنین شرایطی همبازیان و مربیان نسبت به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند حتی اگر در تیم‌های فوتبال و بین بازیکنان حرفه‌ای طبیعی و کاملاً معمول باشد.
بعد از تأیید پارگی رباط صلیبی زانوی پای چپ محمد انصاری بسیاری از همبازیان و اهالی فوتبال برای او در صفحات مجازی پست گذاشتند و به خاطر اینکه قرار است ماه‌ها دور از میدان باشد دلداری‌اش دادند.
اولین واکنش را محسن ربیع‌خواه دوست نزدیک محمد انصاری نشان داد. ربیع‌خواه ضمن انتشار تصویری از خودش در کنار انصاری در جشن قهرمانی تیمش نوشت: «یک ساعتی می‌شه که هی می‌نویسم و پاک می‌کنم. اصلاً نمی‌دونم چی بگم. فقط امیدوارم مثل همیشه قوی باشی.»
شجاع خلیل‌زاده هم که رابطه خوبی با انصاری دارد با پست تصویری از خودش در کنار شماره ۱۵ مصدوم تیم نوشت: «تقدیر الهی بر این بوده داداش. ان‌شاءالله قوی‌تر از قبل برمی‌گردی.»
سیدجلال در استوری اینستاگرامش تصویری از خود کنار انصاری منتشر کرد تا بگوید به یادش هست اما متنی ننوشت، نوراللهی هم عکس انصاری را در اینستاگرامش گذاشت و کنار عبارت «حاجی عزیز» یک قلب قرار داد. عالیشاه هم در استوری خود نوشت: «محمدجان می‌دونم که با قدرت برمی‌گردی.»
علی علیپور در استوری‌ای که منتشر کرد نوشت: «محمدجان مثل همیشه محکم و قوی باش و با قدرت برگرد.» سیامک نعمتی هم در پست اینستاگرامی‌اش چنین متنی را زیر عکس مشترکش با انصاری گذاشت: «محمدجان امیدوارم که مثل همیشه قوی باشی.»
جالب‌ترین پست مربوط به محمد نادری هم‌پستی و رقیب او در دفاع چپ پرسپولیس بود که برای انصاری نوشت: «محمد عزیز در این لحظات با همه وجود در کنارت هستیم و دعا می‌کنیم هر چه زودتر بار دیگر تجربه شیرین هم‌تیمی بودن با تو را حس کنیم. قرارمان یک روز همین نزدیکی‌ها در همان محل همیشگی… برای تکرار خاطرات روزهای قشنگ… منتظرتیم حاجی.»
خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس هم در اینستاگرام به حاجی سرخ‌ها دلداری دادند. رضا شاهرودی، سپهر حیدری و مهرداد میناوند برای انصاری استوری گذاشتند و به او قوت قلب دادند. اسماعیل حلالی هم برای این بازیکن نوشت: «پسر خوش اخلاق و با معرفت پرسپولیس قوی باش و به آینده امیدوار. روزهای خوب از راه خواهند رسید.»
همبازیان سابق هم برای انصاری آرزوی سلامتی کردند و به او دلداری دادند.
حسین ماهینی، مهدی طارمی و شایان مصلح از جمله بازیکنانی بودند که قبل و بعد از تأیید پارگی رباط صلیبی پای انصاری برای او استوری محبت‌آمیز گذاشتند و برایش دعا کردند.
اما همه می‌دانند وحید امیری صمیمی‌ترین دوست انصاری و نزدیکترین بازیکن به او محسوب می‌شود. امیری هم که خودش مثل انصاری در گروه خوش‌اخلاق‌های پرسپولیس قرار می‌گیرد چند روز قبل عکسی از خودش همراه با انصاری در حین بازی درون تیمی منتشر کرده که انصاری را جا گذاشته بود. امیری زیر این عکس نوشته بود: «البته من هیچ‌وقت دست رد به سینه‌ات نمی‌زنم حاجی انصاری.» امیری اما بعد از تأیید مصدومیت سنگین دوست و همبازی‌اش ضمن انتشار عکس معروف انصاری که با عصا از مقابل جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا عبور می‌کند نوشت: «به زودی مثل قبل با قدرت برمی‌گردی حاج محمد. تو ذاتاً یک قهرمانی» که البته انصاری هم زیر همان پست از امیری تشکر کرده بود.
یکی دیگر از پست‌های جالبی که برای انصاری منتشر شد مربوط به پست اینستاگرامی خواکین دستیار گابریل کالدرون در کادر فنی پرسپولیس می‌شود. این مربی اسپانیایی تصویری از جشن تولد محسن ربیع‌خواه در محل تمرین که کنارش انصاری با صورت کیک مالی شده دیده می‌شود، نوشت: «بهترین دوست من، تو قوی‌تر بازخواهی گشت. هیچ‌وقت لبخند را فراموش نکن.»  

مطلب پیشنهادی

خواص دارویی زردچوبه را بشناسیم/زرد پرخاصیت

سایت بدون – زردچوبه درکنار نمک یکی از اصلی‌ترین ادویه‌هایی است که همه ما درپخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *