چند سال زندان برای دنی آلوز می برند؟/ تاوان تجاوز

پرونده جنجالی دنی آلوز همچنان در جریان است
و دادگاه در حال بررسی و تحقیق درباره اتهام تجاوزی است که به او زده شده است.  
این بازیکن در تاریخ ۳۰ دسامبر سال گذشته میلادی در رستورانی در شهر بارسلونا حضور داشت و در زمان برگزاری جشن سال نوی میلادی با اتهام تجاوز به دختری جوان روبه‌رو شد.
تیم وکلای او هنوز نتوانسته‌اند ثابت کنند که این اتهام اشتباه است و جزئیاتی که وجود دارد همگی علیه این ستاره سابق تیم ملی برزیل است و باعث می‌شود که کار برای او بسیار دشوار شود.
دادگاه عالی بارسلونا در چند روز اخیر تقاضای تودیع وثیقه از سوی وکلای آلوز را رد کرد تا آخرین شانس او برای خروج از زندان تا زمان برگزاری دادگاه هم از بین برود. دلیل دادگاه بارسلونا این است که تضمین کافی برای عدم ترک خاک اسپانیا از سوی او وجود ندارد.
این در حالی است که آلوز و وکلای او مدعی شده‌اند که این بازیکن قصد زندگی در اسپانیا را دارد و حتی فرزندانش در بارسلونا به مدرسه می‌روند. دادگاه تأکید کرده که او هیچ خانواده نزدیکی جز همسرش در این کشور ندارد و به همین دلیل تردیدهای جدی درباره احتمال ترک این کشور توسط او وجود دارد.
حالا ال پریودیکو خبر داده که تاریخ دادگاه به این مدافع سابق بارسا اعلام شده است. او همچنان در زندان بریانس دو حضور دارد و دادگاهش قرار است پاییز سال آینده در ماه اکتبر و نوامبر برگزار شود.
دنی آلوز به آزار جنسی و تجاوز متهم است و بر اساس قوانین اسپانیا، او ممکن است به شش تا دوازده سال حبس در زندان‌های این کشور محکوم شود.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *