کاهش ۹۵ درصدی حقوق بیل در MLS

سایت بدون -گرت بیل ستاره سابق رئال مادرید با پایان قراردادش با قهرمان اروپا به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم لس‌آنجلس اف‌سی امریکا پیوست.
اگرچه استقبال پرشوری از این بال ولزی شد و خودش هم از این جابه‌جایی ابراز خوشحالی کرد اما رفتن از رئال مادرید به MLS، باعث شد که حقوق او نسبت به چیزی که از باشگاه اسپانیایی دریافت می‌کرد به میزان ۹۵ درصد کاهش پیدا کند که این مقدار به رقمی معادل ۳۰ میلیون دلار در سال می‌رسد.
با این حال ستاره ولزی چشمش را روی این ضرر مالی هنگفت بسته تا روزهای کم فروغی که روی نیمکت رئال مادرید داشت را جبران کند و شانس خود را برای همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افزایش دهد.
با توجه به تفاوت زمانی برگزاری MLS و لیگ‌های اروپایی، بیل خیلی زود کار خود را در تیم جدیدش شروع کرد و در تمرینات لس‌آنجلسی‌ها حضور پیدا کرده است.
بیل در حالی به MLS رفته است که حقوق سالانه‌اش از این تیم به زحمت به ۱٫۵ میلیون دلار در سال می‌رسید.
این در شرایطی است که او فصل گذشته از رئال مادرید ۳۳ میلیون دلار حقوق گرفت.
بیل اما در تیم جدیدش حتی پردرآمدترین بازیکن هم نیست چرا که بازیکنانی مانند خاویر هرناندس (چیچاریتو) یا کارلوس ولا سه تا چهار برابر او حقوق می‌گیرند.
بیل اما الان اهدافی جز کسب درآمد در سر دارد. او پس از تماشای پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل رقیب همشهری گلکسی در دربی شهر لس‌آنجلس گفت: «من تمام تلاشم را می‌کنم تا به پیشرفت پروژه تیم کمک کنم.
هم‌تیمی‌هایم از من استقبال فوق‌العاده‌ای انجام دادند. من هم همان‌طور که گفتم می‌خواهم هر کاری از دستم ساخته است انجام دهم تا به تیم کمک کنم جام ببرد. MLS پیشرفت کرده. تیم ما هم دارد بهتر می‌شود.
وضعیت استادیوم‌ها و استقبال هواداران هم رفته رفته دارد بهتر می‌شود. آمدن به لیگی مثل MLS برای من اتفاق مهمی است.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *