کلکسیون ماشین های کریستیانو رونالدو با این بوگاتی تکمیل شد/جواهر ۸ میلیون یورویی

سایت بدون -کریستیانو رونالدو که هفته قبل جشن تولد سی و شش سالگی خود را جشن گرفت ، برای این که یک هدیه خوب به خودش بدهد یک بوگاتی ۸ میلیویی را به مجموعه اتومبیل های خود اضافه کرد.

رونالدو که علاوه بر مجموعه ای از جام ها و افتخارات فوتبال ، در پارکینگ خود یک کلکسیون کامل از بهترین و لاکچری ترین اتومبیل ها را دارد، آخرین اتومبیلی که به این مجموعه اضافه شد

بوگاتی سنتودیچی است ، مدلی کاملا کمیاب که در دنیا فقط ۱۰ تا از آن موجود است. با این حال ، مهاجم پرتغالی باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کند تا آن را دریافت کند و می تواند آن را در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارد ، زیرا بوگاتی فقط چند هفته پیش تولید خود را آغاز کرده است.

این آخرین مدل بوگاتی دارای یک موتور عظیم ۱۶ سیلندر است و می تواند صفر تا صد را در ۲٫۴ ثانیه و ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر را در ۶٫۱ ثانیه طی کند. حداکثر سرعت بوگاتی باورنکردنی ۳۸۰ کیلومتر در ساعت است.

. بوگاتی سنتودیچی ادای احترامی به هایپرکار نوستالژیک این شرکت، یعنی بوگاتی EB110 محسوب می‌شود و در ساخت آن، از بوگاتی شیرون الهام گرفته شده است.

رونالدو برای اینکه وسیله نقلیه جدید خود را با این سرعت تجربه کند ، باید آن را به یک پیست اتومبیلرانی برساند ، جایی که می تواند با یک ماشین F1 به راحتی مسابقه دهد.

این بوگاتی اولین خودروی کریس از این مارک لوکس نیست او در حال حاضر یک بوگاتی شیران دارد که بخشی از مجموعه ابرخودروهای غبطه برانگیز رونالدو را تشکیل می دهد. علاوه بر بوگاتی شیران ، مجموعه ۲۰ اتومبیل فعلی او همچنین شامل مرسدس بنز C220 CDI ، لامبورگینی آونتادور LP 700-4 ، استون مارتین DB9 ، سه فراری ، رولز رویس فانتوم و بنتلی GT و… است.

منبع:AS

مطلب پیشنهادی

جهان گردی/ روستای هابیتون؛ جایی برای اربابان حلقه

سایت بدون – علاقه‌مندان به فیلم ارباب حلقه‌ها، روستای هابیتون را خوب می‌شناسند. این روستا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *