گزینه‌های مادرید برای پر کردن جای سرخیو راموس/رئال جدید



عکس صفحه اول روزنامه مارکا در روز جمعه به لحظه گل تساوی رئال مادرید در وقت‌های تلف‌شده بازی با اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ اختصاص داشت. فقط عکس زننده گل، سرخیو راموس نبود با این تیتر:«جایی که خالی است»
این سؤال‌ها مطرح است: حالا دیگر چه کسی گل‌های دقیقه آخر را می‌زند؟ فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد؟ چه کسی در قلب دفاع مادرید در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بازی می‌کند؟ دیلی میل به گزینه‌های رئال و اینکه چه کسی قرار است جای راموس را پر کند، پرداخته.

رافائل واران
بازیکن ۲۸ ساله تیم ملی فرانسه می‌تواند رهبر خط دفاعی بعد از راموس شود اما او هم می‌خواهد برود و رفتن راموس تأثیری در این تصمیم ندارد. باشگاه‌های زیادی از جمله منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن خواهان جذب او هستند. در حالی که یک سال بیشتر از قراردادش باقی نمانده مادرید بدش نمی‌آید در این اوضاع نابسامان اقتصادی پول خوبی بابت فروش او بگیرد. همه این پول‌ها به صندوق «جذب امباپه» می‌رود.

داوید آلابا
این اتریشی قرار است جانشین راموس شود چون چند روز قبل از رفتن راموس قرارداد بسته اما آیا در زمین هم می‌تواند جای او را بگیرد. دفاع چپ یا مدافع میانی سمت چپ سابق بایرن‌مونیخ هر جایی بازی کند مجوز حمله می‌خواهد. بازی در سمت چپ دفاع سه نفره به او این فرصت را می‌دهد اما کارلو آنچلوتی احتمالاً با چهار مدافع بازی می‌کند. حتی در قلب دفاع هم می‌تواند مدافع میانی با دغدغه حمله باشد. او کنار خود به سرعت و قابلیت اتکا نیاز دارد. اگر واران برود، ناچو یا میلیتائو می‌توانند.

ناچو
ناچو فصل قبل جای راموس را گرفت و اگر او بیشتر بازی کند خوشایند هوادارانی است که حس می‌کنند روح اسپانیایی تیم رو به اضمحلال است. ناچو در سطحی پایین‌تر از راموس است اما روح او را دارد، می‌تواند حمله کند و قابل اتکا است.

ادر میلیتائو
این بازیکن ۲۳ ساله در اواخر فصل در نبود راموس زوج ناچو شد و درخشید. اگر واران برود، میلیتائو می‌تواند همراه با آلابا دفاع جدید رئال را شکل بدهد و ناچو ذخیره شود اما آنها دفاع وسط چهارم را هم می‌خواهند.

ویکتور چاست
این بازیکن ۲۱ ساله فصل قبل یک بازی درترکیب اصلی و یکی به عنوان بازیکن جانشین انجام داد. کاپیتان تیم ب، فصل قبلش رئال را به قهرمانی لیگ جوانان اروپا رساند و قهرمانی رقابت‌های زیر ۱۹ سال اروپا را در کارنامه دارد. جسور است و قدرت بدنی بالایی دارد و می‌تواند مثل جوانی راموس توپ را از منطقه خطر دور کند.

اگر کسی را بخرند
ژول کانده
مدافع ۲۲ ساله فرانسوی فصل قبل هم درخشید اما با سویا تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و مبلغ فسخ قراردادش ۸۰ میلیون یورو است. سال قبل منچستریونایتد ۵۵ میلیون یورو بابت او می‌داد اما نپذیرفتند. مادرید پول خریدن او را ندارد.

پائو تورس
مدافع میانی آینده‌دار اسپانیا شرایطی مثل کانده دارد اما ویارئال که قهرمان لیگ اروپا شده بعید است به او اجازه رفتن بدهد. این بازیکن ۲۴ ساله خوشحال است از اینکه در زادگاهش بماند و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. مادرید پول او را هم ندارد.

تلاش برای مبادله بازیکن
رئال مادرید ۳۳ بازیکن در ترکیب خود دارد و خوشحال می‌شود اگر یکی از آنها را بابت خرید مدافع میانی به تیم دیگری بدهد. آاس گزارش داده رم حاضر است لئوناردو اسپیناتزولا را در عوض بورخا مایورال بدهد. اسپیناتزولا باکیفیت است اما دفاع چپ بازی می‌کند و با حضور فرلان مندی، مارسلو و میگل گوتیرس بعید است آمدن او مشکلی را حل کند. آنها مدافع میانی می‌خواهند.

نتیجه احتمالی
واران می‌رود. آلابا و میلیتائو گزینه‌های اول برای زوج قلب دفاعی رئال مادرید هستند. ناچو و چاست بازیکنان پشتیبان و ذخیره هستند مگر اینکه یک قرارداد مبادله پیدا کنند تا بتوانند مدافع میانی چهارم را بدون اینکه پولی پرداخت کنند، به دست آورند.

پیت جنسن
منبع: دیلی میل

مطلب پیشنهادی

خواص دارویی زردچوبه را بشناسیم/زرد پرخاصیت

سایت بدون – زردچوبه درکنار نمک یکی از اصلی‌ترین ادویه‌هایی است که همه ما درپخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *