یک روز می‌گوید چه بلایی سرش آمده/راز ادن آزار


سایت بدون – شاید در اعماق ذهنش چیزی وجود دارد یا در عضلات پاهایش یا در قفسه سینه‌اش اما حتماً چیز عجیبی است که درون ادن آزار رفت و آمد می‌کند و نمی‌گذارد او هواداران رئال مادرید را خوشحال کند و به شگفتی آورد.
فاصله خیلی زیادی به وجود آمده میان آن استعداد نابی که او را در میان بهترین‌های جهان قرار داد؛ او روزگاری تعیین‌کننده مسابقات بود، مهارت و تکنیکش گره‌گشا بود، با سرعت و حرکات مارپیچ خود خطوط دفاعی را در هم می‌شکست و مایه وحشت رقبا می‌شد. بله مصدومیت‌ها رخ می‌دهد اما موضوع او چیز دیگری است. تنبلی و بی‌خیالی گناه هر کسی است که این همه استعداد را هدر می‌دهد. اینکه پیراهنی مقدس را به تن کنی و خمیازه بکشی، گناه بزرگی است، اینکه به میدان مبارزه بروی و از جنگ بگریزی، گناه بزرگی است. آسنسیو می‌گوید آزار یک روز به ما خواهد گفت چه مشکلی داشته و چه بلایی بر سرش آمده است.
در قلب بازیکنان بزرگ آنزیم‌های آتش زندگی می‌کند، در سرها دلهره‌ای است برای دنبال کردن آرزوهایشان و در سینه‌ها هوای روزهای آینده است. ستاره‌های پاری سن ژرمن و رئال مادرید دائماً به بازی ۲۶ بهمن فکر می‌کنند و هر چیز دیگری کم ارزش است اگر نتواند در آن روز خاص به کار بیاید.
مسی، نیمار و امباپه انگیزه زیادی دارند که در آن شب خاص تمام توانشان را نشان دهند. این میلیون‌ها یورو که خرجشان شده چه فایده‌ای دارد اگر بازنده شوند؟ مسی هفت سال است که نتوانسته جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد، اعتبار نیمار مخدوش شده و امباپه به‌دنبال پلی است که از شیشه و طلا ساخته شده باشد.
مقابل رئال مادرید دو بازی تاریک و خطرناک است، شاید خاطره‌انگیز و افسانه‌ای شود و شاید شوم و از یاد بردنی. رئال مادرید هراسناک است از اینکه مدعی پیروزی در مسابقه باشد، ترجیح می‌دهد زخم خورده و کم ادعا باشد تا اینکه اعتماد به نفس کاذب داشته باشد و دچار غرور شود.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *