یک زن نگذاشت دخئا همبازی کریستیانو رونالدو شود

سایت بدون – داوید دخئا پیشنهاد دستمزد ۵۰۰ هزار پوندی در هفته را برای هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در منچستر یونایتد رد کرد تا پس از منتفی شدن انتقالش به عربستان اینتر میامی و همبازی شدن با لیونل مسی تنها گزینه خارج از اسپانیا برای او باقی بماند.
گفته می‌شود دلیل اصلی اینکه داوید دخئا پیشنهاد النصر را رد کرده، مخالفت همسر این بازیکن بوده زیرا او تمایلی برای زندگی در عربستان ندارد.
داوید دخئا از تابستان و زمانی که از منچستر یونایتد جدا شد بدون تیم مانده است و اریک تن هاخ، آندره اونانا را جانشین او درون دروازه شیاطین سرخ کرده است.
علیرغم گمانه‌زنی‌های بی‌حد و حصر که دخئا را به تیم‌هایی در هر گوشه از فوتبال جهان مرتبط می‌کند، برنده دستکش طلایی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، این فصل بدون تیم مانده است. با این حال، طبق گزارشی که از سان منتشر شده، این دروازه‌بان اخیراً پیشنهاد قابل قبولی را از النصر عربستان دریافت کرده که در نهایت به‌دلیل مخالفت همسر این بازیکن و سختی زندگی برای او در عربستان رد شده است. گفته می‌شود دستمزد پیشنهادی النصر برای این دروازه‌بان ۵۰۰ هزار پوند در هفته و رقمی بیشتر از دستمزد دریافتی او در اولدترافورد بوده است.
شماره یک این فصل النصر تا این لحظه موفق نشده انتظارات را برآورده کند و همین موضوع باعث شده که سران النصر به فکر جایگزینی مطمئن برای او باشند و چه کسی بهتر از داوید دخئای بدون تیم؟ نواف العقیدی، ملی‌پوش عربستانی، این فصل در ۱۱ بازی برای النصر فیکس به میدان رفته و تنها در سه بازی موفق به کلین‌شیت شده است. رونالدو و یارانش در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. با رد شدن این پیشنهاد حالا سران عربستانی باید به فکر دروازه‌بان دیگری باشند یا تا پایان فصل به نواف اعتماد کنند.
به جز همبازی شدن با کریستیانو رونالدو یک گزینه جذاب دیگر روی میز داوید دخئا وجود دارد. گفته می‌شود انتقال به MLS نیز یکی دیگر از گزینه‌های ادامه دوران حرفه‌ای اسپانیایی است. طبق گزارش‌های منتشر شده دیوید بکام بدش نمی‌آید داوید دخئا را به تیمش اینتر میامی منتقل کند تا تیم پرستاره تری را در ورزشگاه DRV PNK به نمایش بگذارد.
اگر دخئا برای انتقال به ایالت سان شاین آمریکا تمایل نشان دهد قطعاً احساس غریبی نخواهد کرد زیرا هر سه بازیکن تازه‌وارد این تیم کاملاً با زبان اسپانیایی آشنا هستند. او همچنین با سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا سابقه همبازی بودن در تیم ملی اسپانیا را نیز داشته است.
به جز این دو گزینه بزرگ، بازگشت به خانه نیز می‌تواند در کار باشد، این بازیکن ۳۲ ساله که پس از جدایی از اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۱ تاکنون در فوتبال اسپانیا حضور نداشته است در روزهای اخیر با یک پیشنهاد عجیب و غریب روبه‌رو شده است.
طبق گزارش منابع اسپانیایی دخئا در اوایل ماه جاری با نمایندگانی از تیم دسته دومی الدنزه ملاقات کرده است تا بتواند سهام مالکیت باشگاه را به‌عنوان بخشی از یک معامله احتمالی در اختیار بگیرد و در این تیم به ادامه بازی بپردازد.
علاوه بر این گزینه غافلگیر کننده گفته می‌شود تیم‌های لالیگایی نیز به داشتن دخئا تمایل نشان داده‌اند. والنسیا و رئال بتیس بدشان نمی‌آید دخئا را درون دروازه خود داشته باشند البته به شرط اینکه اسپانیایی دستمزدش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

منبع: اسپورت بایبل

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *