آیا بالاخره بخت علی رضاجهانبخش در برایتون باز می شود؟

سایت بدون -مثل بازی اول، مهاجم ایرانی برایتون در بازی با وستهم نیز جایی نداشت. برایتون که در هفته اول لیگ برتر واتفورد را ۳ بر صفر شکست داده بود، بازی دوم خود را هم بدون این بازیکن در ورزشگاه فالمر آغاز کرد و از این بازی خانگی تنها یک امتیاز گرفت. با تساوی یک – یک برابر وستهم، برایتون ۴ امتیازی شد و در نبود ملیپوش ایرانیاش به رده چهارم جدول صعود کرد.
علیرضا جهانبخش که بر خلاف فصل گذشته در آغاز این فصل هنوز فرصت بازی پیدا نکرده و بازی هفته پیش برابر واتفورد را از روی سکو تماشا کرد، مقابل وستهم نیز نه در ترکیب برایتون جایی داشت و نه روی نیمکت این تیم. با این حال به قول مدیر برنامههایش از حضور در تیم برایتون راضی است و بیتوجه به پیشنهادهایی که هر روز از هلند برایش میفرستند.
کمی پیش شایعه شده بود که گراهام پاتر هم مثل سرمربی فصل پیش برایتون اعتقادی به جهانبخش ندارد و به همین دلیل این بازیکن تصمیم به ترک لیگ برتر گرفته اما این ادعا را هم خودِ علیرضا جهانبخش تکذیب کرد و هم مدیر برنامههایش. همین الآن هم میگویند ستاره پیشین آلکمار که تابستان ۲۰۱۸ در ازای ۱۷ میلیون پوند به برایتون پیوست، مورد توجه دو باشگاه هلندی آلکمار و آیندهوون قرار گرفته اما به گفته مدیر برنامههایش، میخواهد در لیگ برتر بماند.
امیر هاشمی مقدم در گفتوگو با سایت هلندی «فوتبال اینترنشنال» به شایعه جدایی جهانبخش از برایتون اینطور واکنش نشان داده: «علیرضا از بودن در برایتون خوشحال است و میخواهد ثابت کند که برای بازی در لیگ برتر انگلیس به اندازه کافی خوب است. کاملاً طبیعی است که بازیکنی برای عادت کردن به فوتبال انگلیس به یک سال و حتی دو سال زمان نیاز داشته باشد و جهانبخش هم با آرامش خیال به کارش ادامه میدهد. او اعتماد به نفس زیادی دارد و میخواهد خودش را در برایتون ثابت کند.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «تر و تمیز»

سایت بدون – تر شدن یعنی خیس شدن وقتی آب به چیزی بخورد باعث می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *