ماجرای آستین بازیکنان یووه چه بود؟



سایت بدون – جان‌لوییجی بوفون رکورد بیشترین بازی در سری «آ» را از آن خود کرد. بوفون ششصدوچهل‌وهشتمین بازی خود در سری «آ» را تجربه کرد و از رکورد پائولو مالدینی، هم‌تیمی سابقش در ایتالیا و رقیبش در میلان عبور کرد.
یوونتوس هم توانست در دربی تورین با نتیجه ۴ بر یک تورینو را شکست دهد. پیروزی یووه و شکست لاتزیو مقابل میلان باعث شد فاصله یووه با لاتزیو به هفت امتیاز افزایش یابد، در حالی که تنها هشت هفته تا پایان این فصل سری «آ» مانده است.
بوفون قراردادش با یووه را یک سال دیگر تمدید کرده و هنگامی که از ساری خواسته شد او را وصف کند، گفت: «همه باید بابت کارهایی که در دوران ورزشی‌اش انجام داده به او تبریک بگویند. او اسطوره است. به هیچ حرفی نیاز نیست. فقط برایش دست بزنید. ما امروز به این شکل از او استقبال کردیم. به آمارش نگاه کنید، او اسطوره است.»
روی آستین پیراهن بازیکنان یوونتوس در این بازی نوشته شده بود: ۶۴۸UFFON که برای بزرگداشت ششصدوچهل‌وهشتمین بازی بوفون در این فصل بود. بوفون که نهصدوپانزدهمین بازی باشگاهی خود را انجام می‌داد، پس از این دیدار گفت: «برایم مشکلی نبود که برای این رکوردشکنی صبر کنم. من حاضر بودم حتی بیشتر هم صبر کنم، چون در برهه حساسی از فصل هستیم. تنها تنشی که امروز داشتم برای مسابقه بود. اهمیت بازی بیشتر از رکورد شخصی من بود.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «تر و تمیز»

سایت بدون – تر شدن یعنی خیس شدن وقتی آب به چیزی بخورد باعث می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *