همدستی پول و خیانت/ لری کینگ طلاق هفتمش را هم ثبت کرد

سایت بدون -لری کینگ، مجری مشهور برنامه ۶٠ دقیقه شبکه سی ان ان، سابقه‌ای طولانی در زمینه مصاحبه با چهره‌های معروف دارد. البته کسانی که لری کینگ را می‌شناسند، می‌دانند که او در یک کار دیگر نیز سابقه‌ای طولانی دارد و آن ازدواج کردن و طلاق گرفتن است. لری کینگ تاکنون هفت‌بار ازدواج کرده و جدا شده است.
اخیرا اعلام شد که لری کینگ که حالا ٨٣‌سال دارد، قصد دارد از هفتمین همسرش نیز جدا شود. همسر او شان کینگ نام دارد که بازیگر است و ۵٩‌سال دارد. آنها ٢٢‌سال با هم زندگی کردند، اما نزدیکان این دو می‌گویند زندگی خوشایندی با هم نداشتند.
کینگ در ماه آوریل، به دلیل مشکلات قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشک او گفت که ممکن است لری زیاد زنده نماند، به همین دلیل همسرش، شان تصمیم گرفت اسنادی را تهیه و حق مالکیت اموال لری را به نام خود کند؛ در این راه نیز با دو پسر ١٩ و ٢٠ساله لری اختلاف پیدا کرد و در نتیجه پسران تصمیم به حمایت از پدر گرفتند و از او خواستند که پرونده طلاق را به دادگاه ارایه دهد. این دو پسر اعلام کردند که پول و خیانت سرانجام کار خودش را کرد و باعث شد پدرشان رسما تقاضای طلاق کند.
دعوا از زمانی شروع شد که همسر لری از او تقاضا کرد تا خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کنند به نام شان بزند. لری قبول کرد، اما پسران با شنیدن خبر آشفته شدند و از این کار ممانعت کردند. پس از این موضوع، لری کینگ مجری باسابقه شبکه سی‌ان‌ان در ۸۵ سالگی تصمیم به طلاق از همسر هفتم خود گرفت. در ‌سال ۲۰۱۰ پس از شایعه داشتن رابطه میان همسر لری با مربی بیسبال یکی از پسران، بحث طلاق مطرح شد اما با هم آشتی کردند. گفتنی است، شان قبل از لری سه‌بار دیگر ازدواج کرده بود و شان نیز هفتمین همسر لری است.

مطلب پیشنهادی

پیتزای آمریکایی بهتر است یا ایتالیایی؟/سلیقه کش دار

در این مطلب سراغ مقایسه پیتزای ایتالیایی و آمریکایی در نوع خمیر، ترکیبات، روش طعم‌دار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *