انتقام‌گیری متفاوت هواداران چلسی/حمله عجیب به رستوران داوید لوییز

سایت بدون – یکی از جنجالی‌ترین و  البته غیرمنتظره‌ترین جابه‌جایی‌های آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال انگلیس، انتقال ۷ میلیون پوندی داوید لوییز مدافع میانی و برزیلی چلسی به رقیب همشهری آرسنال بود که خشم هواداران تیم آبی‌پوش لندن را به همراه داشت.
داوید لوییز در حالی تیم تحت هدایت فرانک لمپارد را به مقصد دیرینه‌ترین رقیبش ترک کرد که چلسی از خرید بازیکن هم محروم است. به همین دلیل هواداران چلسی آنقدر از کوره در رفتند که تصمیم گرفتند خشم خود را با حمله به رستوران ایتالیایی لوییز با نام «بابو» که در لندن است تخلیه کنند، البته حمله‌ در فضای مجازی.
آنها به سایت‌های معروفی مثل «تریپ ادوایزر» رفتند و علیه رستوران لوییز مطلب نوشتند.
یکی از هواداران با اشاره به اینکه بعد از این او و دیگر هواداران چلسی در استمفوردبریج چه نگرشی نسبت به لوییز خواهند داشت، نوشته است: «رستوران بابو یکی از بدترین جاهایی بوده که رفته‌ام. سرویس و خدمات ضعیف و یک غذای وحشتناک؛ وقتی دیدم یک موش بزرگ از آشپزخانه بیرون آمد، به نظرم وحشتناک‌تر هم شد. من دیگر به آنجا برنمی‌گردم و به شما هم توصیه می‌کنم که به این مکان آلوده به موش نروید.»
یکی دیگر از هواداران چلسی حمله‌ای عجیب‌تر کرده است که کمی مضحک به نظر می‌رسد. او به موهای فرفری لوییز کنایه زده و نوشته: «یک بار من در این رستوران غذایی خوردم که در آن یک موی فر خورده وجود داشت. علاوه بر این من کف آنجا هم روی زمین فضله موش دیدم. به هیچ کدام‌تان توصیه نمی‌کنم که به آنجا بروید. من وضعیت این رستوران را هم به مسئولان مربوطه گزارش کرده‌ام.»
نکته جالب درباره حمله اینترنتی هواداران چلسی به لوییز این است که رستورانی که آنها سعی در بدنام کردنش کرده‌اند، علاوه بر مدافع سابق‌شان، ‌به یکی دیگر از بازیکنان چلسی یعنی ویلیان برزیلی هم تعلق دارد اما برای یکی از هواداران این موضوع مهم نبوده و او به هر دوی آنها حمله کرده است. او نوشته است: «غذای این رستوران با توجه به قیمت‌هایش بسیار متوسط است. خدماتش بسیار ضعیف است و گارسون‌هایش هم گستاخ بودند. همچنین دو مالک رستوران هم کنار میز ما ایستاده بودند و ما را معذب کرده بودند. ۱۰۰ جای بهتر در لندن برای غذا خوردن از این رستوران وجود دارد.»
هواداران چلسی حتی در بخش نظرات سایت گوگل هم تا جایی که توانسته‌اند از رستوران لوییز بدگویی کرده‌اند. به‌عنوان مثال یکی از آنها نوشته است: «در این رستوران غذایی وحشتناک خوردم که در آن یک موی بلند فر خورده چرب پیدا کردم. همچنین روز پنجشنبه هم که به این رستوران رفته بودم، خواستم با مالک رستوران صحبت کنم که در کمال تأسف حضور نداشت.»
حتی یک نفر خودش را فرانک لمپارد جا زد و علیه رستوران متن نوشت.
اینطور که مشخص است هواداران چلسی از همین حالا برای دوباره دیدن لوییز در استمفوردبریج و حمله کردن به او با شعارهای‌شان لحظه شماری می‌کنند
 

مطلب پیشنهادی

هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *