اپیدمی جدید در فوتبال ایران؛ «سامورایی» وارد می‌شود!

سایت بدون – این روزها در فوتبال و حتی ورزش کشورمان شاهد بازیکنان و ورزشکارانی هستیم که با مدل موی سامورایی در میادین حاضر می‌شوند و حسابی جلب توجه می‌کنند

در کنار متن، همیشه حواشی هم جذابیت بالایی در ورزش به خصوص فوتبال داشته است. در کشورهایی مثل کشور ما هم گاهی اوقات همین حواشی، گوی سبقت را از اصلِ ماجرا ربوده‌اند و خودشان در کانون توجهات قرار گرفتند. با این حال بد نیست در میان مسائل فنی و تاکیتیکی و جدی، نگاهی طنز به یک مساله جالب در لیگ برتر فوتبال خودمان بیندازیم که در این روزها شدت گرفته است.

مدل موی سامورایی یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین مدل‌های مویی است که همیشه هواداران خاص خود را داشته و البته هیچ‌وقت هم از مد نیفتاده است. با این وجود سبک ویژه این مدل مو و اینکه برای درست کردنش نیاز به موی بلند هست، علاقمندان و دنبال‌کنندگان هم همیشه در اقلیت بوده اند و این خاصیت باعث شده تا کسانی که با مدل موی سامورایی در فضایی عمومی حاضر بشوند نسبت به بقیه تمایز داده شوند. اتفاقی که کم کم در فوتبال کشورمان تبدیل به یک عادت و اپیدمی شده و دیگر جذابیت و به اصطلاح تک بودن سابق را ندارد.

در این چند ماه و خصوصا با شروع لیگ بیستم شاهد این هستیم که چندین بازیکن در تیم‌های مختلف از مدل موی سامورایی استفاده می‌کنند. برخی از آنها به زحمت سعی کردند موی خود را بالای سر خود جمع کنند و ببندند و این سوال را به وجود آورده‌اند که آیا مجبور به درست کردن چنین مدل مویی هستند یا خیر. برخی دیگر اما با این مدل مو، جذابیت جدیدی از خودشان در زمین نشان داده‌اند.

در ادامه تصاویری از بازیکنانی می‌بینید که با مدل موی سامورایی اخیرا در بازی‌های فوتبال رویت شده‌اند و حتی یک مورد غیر فوتبالی هم برای شما آماده کرده‌ایم که دعوت می‌کنیم مشاهده کنید.

سعید واسعی(تراکتور تبریز)
سعید واسعی(تراکتور تبریز)​​​​
سیاوش یزدانی(استقلال)
ایمان باصفا(ماشین سازی تبریز)
علیرضا ابراهیمی(گل گهر سیرجان)
مسعود شجاعی(تراکتور تبریز)
روح الله سیف‌اللهی(شهرخودرو مشهد)
آرش رضاوند(استقلال تهران)
میلاد عبادی‌پور(ستاره تیم ملی والیبال ایران)

به جز این نفرات بازهم موردهای دیگری در فوتبال و ورزش کشورمان هستند که از این مدل مو به صورت دائم یا موقت استفاده می‌کنند. در گذشته اما آندو تیموریان مشخص‌ترین بازیکنی بود که با این مدل مو در میادین حاضر می‌شد. در فوتبال اروپا هم زلاتان ابراهیموویچ مدت‌ها از این مدل استفاده کرد و حتی چندی پیش کریستیانو رونالدو هم برای مدت کوتاهی از آن استفاده کرد. 

مطلب پیشنهادی

چگونه یک دال عدس خوشمزه بپزیم؟/ بوی جنوب در یک کاسه

خورش دال‌عدس برای‌جنوبی‌ها مثل خورش خوشمزه باقالی‌قاتوق برای شمالی‌هاست بااین تفاوت که خورش دال‌عدس معمولا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *