مشکل عجیب ستاره‌های پولدار لیگ برتر انگلیس / خانه لاکچری کم است

سایت بدون -فوتبالیست‌های لیگ برتر به دلیل تقاضای شدید در انگلیس نمی‌توانند به سراغ عمارت‌های بزرگ بروند و حالا به سراغ خانه‌های کوچکتر آمده‌اند.
الکس اکسلاد چمبرلن، بازیکن لیورپول و تیم ملی انگلیس دو ماه است که در هتل زندگی می‌کند و در این میان به دنبال خرید خانه است. «مثلث طلایی» چشایر که شامل شهرهای کوچک آلدرلی اج، ویلمسلو و پرستبری می‌شود، پنج خیابان از ده خیابان گرانقیمت شمال غربی انگلیس را به خود اختصاص داده است اما افرادی که در کار معاملات مسکن هستند، می‌گویند در این قسمت، تقاضا برای عمارت‌های بزرگ، مدرن و لوکس که استخر و باغ‌های گسترده دارند بسیار بالا و تعداد خانه‌ها ثابت است و همین مساله مشکل‌ساز شده. از سوی دیگر، بازیکنان بیشتر به دنبال اجاره مسکن هستند چون نمی‌دانند که تا چه مدت در یک باشگاه حضور خواهند داشت.
اکسلاد چمبرلن ۲۵ ساله در تابستان ۲۰۱۷ از آرسنال به لیورپول پیوست و بارها گیلفی سیگوردسن، ستاره اورتون را در بوفه صبحانه هتل دیده، چرا که او هم وضعیتی مشابه دارد.
چمبرلن می‌گوید: «هر دو نفر تقلا می‌کنیم که خانه‌ای پیدا کنیم. پیش می‌آید که یک خانه را هر دو نفر ببینیم. یک مسابقه پیدا کردن خانه راه افتاده است. من ممکن است یک خانه را ببینم و یک روز درباره‌اش فکر کنم و فردایش با من تماس بگیرند و بگویند که آرون لنون پیش‌پرداخت داشته و خانه را گرفته است. من یک خانه دیگر را می‌بینم و به من می‌گویند: ببین، ریاض محرز هم این خانه را امروز می‌بیند.»
در ماه مارس بود هم که گزارش شد اوله‌گونار سولشر نتوانسته به خانه‌اش در چشایر برگردد، چون آن را به ویرجیل فان‌دایک، مدافع لیورپول اجاره داده است. دو شهر منچستر و لیورپول در نزدیکی هم قرار دارند. ژوزه مورینیو، مربی سابق یونایتد هم در تمام مدت حضور در این باشگاه، در هتل لاوری ساکن بود. او ۸۹۵ روز را در هتلی گذراند که هزینه آن به ازای هر شب ۸۷۰ پوند است. به این ترتیب هزینه سکونت او در آن هتل ۷۷۹ هزار پوند شد.
پیتر هیگام، مشاور مسکن می‌گوید: «بازار اجاره در چشایر بسیار رقابتی است، چون مالکان املاک لوکس به‌ندرت آنها را اجاره می‌دهند و ترجیح می‌دهند آنها را بفروشند. فوتبالیست‌ها هم نوع خاصی از املاک را می‌خواهند. آنها به دنبال فناوری‌های مدرن هستند و می‌خواهند خانه استخر، امنیت بالا و باغ بزرگ داشته باشد.»
 منبع: سان

مطلب پیشنهادی

هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *