پژمان منتظری، بمب نقل و انتقالاتی تراکتور؟

سایت بدون – در بازی آغازین هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطرالخریطیات در حالی با نتیجه پنج بر صفر مقابل شاگردان ژاوی شکست خورد و با شش امتیاز همچنان قعرنشین لیگ ستارگان قطر ماند که پژمان منتظری مثل دیدار با الوکره، تیمش را در این بازی حساس همراهی نمی‌کرد تا در غیاب او الخریطیات باخت سنگینی را متحمل شود.

پژمان منتظری که سال گذشته به الخریطیات پیوست و با این تیم توانست از لیگ یک قطر به لیگ ستارگان صعود کند، به نظر می‌رسد پس از یک فصل و نیم حضورش در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.

مدافع سابق استقلال که پس از حضور در الخریطیات کاپیتان این تیم قطری شده و بعد از بازی در لیگ یک، در دور رفت فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان هم ۹ بار برای تیمش به میدان رفت، دو مسابقه است در لیست مسابقات‌شان حضور ندارد.

این مدافع ۳۷ ساله ایرانی در نیم‌فصل اول لیگ ستارگان ۹ بار در ترکیب الخریطیات حضور داشت، در یک دیدار نیمکت‌نشین بود و در یک مسابقه جزو فهرست قرار نگرفت اما حالا شنیده می‌شود در فهرست سرمربی الخریطیات حضور ندارد و یکی از جدا شده‌های تیمش در نقل و انتقالات زمستانی است.

شرایط سنی منتظری به شکلی نیست که احتمال پیوستن او به دیگر تیم‌های قطری وجود داشته باشد و در این وضعیت می‌توان احتمال داد که ممکن است مدافع سابق استقلال دوباره به ایران برگردد و یک انتقال جذاب را برای باشگاه‌های داخلی و البته به احتمال فراوان تراکتورسازی رقم بزند.

منتظری سابقه سال‌ها بازی در تیم ملی را دارد و ارتباط صمیمانه او با مسعود شجاعی هم شاید مزید بر علت شود تا این مدافع باتجربه به پیشنهاد بازی در تراکتورسازی جواب مثبت بدهد و پیراهن این تیم را بپوشد. این اتفاق وقتی به واقعیت نزدیک می‌شود که بدانیم دوستان منتظری در تراکتورسازی نیز تمایل بسیاری به حضور او در تبریز دارند.  

مطلب پیشنهادی

چگونه یک دال عدس خوشمزه بپزیم؟/ بوی جنوب در یک کاسه

خورش دال‌عدس برای‌جنوبی‌ها مثل خورش خوشمزه باقالی‌قاتوق برای شمالی‌هاست بااین تفاوت که خورش دال‌عدس معمولا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *