یک رابطه جدید با ولیعهد سعودی پیامک‌بازی لیندسی لوهان با بن‌سلمان

سایت بدون -لیندسی لوهان، بازیگر زن آمریکایی در حال نزدیک‌شدن به محمد بن‌سلمان، شاهزاده و ولیعهد سعودی است که متهم به صدور دستور قتل جمال خاشقجی است. وب‌سایت «پیج‌سیکس» در گزارشی نوشته است که بن‌سلمان، لیندسی لوهان را سوار بر جت شخصی‌اش کرده و حتی به او گرین‌کارت عربستان اهدا کرده است. به نوشته این وب‌سایت، این دو نفر حدود یک‌سال پیش در مسابقات فرمول یک «گرند پری» با یکدیگر دیدار کرده‌ و از آن زمان با یکدیگر ارتباط دارند.
با این حال، یکی از نزدیکان لوهان دوستی این دو نفر را رد و تنها دیدار آنها را تأیید کرده است، اما منابع دیگر از میان بازیگران زن، تأیید کرده‌اند که به چشم خود دیده‌اند که این دو نفر چندین‌بار به یکدیگر اس.ام.اس داده‌اند. لیندسی لوهان هم‌اکنون در استرالیا ساکن است.
منابع آگاه با اشاره به سفرهای تفریحی زیاد لیندسی لوهان به دوبی، به وب‌سایت پیج‌سیکس گفته‌اند که «ثروتمندان عرب عاشق او هستند.»
سال گذشته، لوهان ساخت فیلمی را آغاز کرد که همه بازیگران آن زن هستند و در مورد فرهنگ عربستان ‌سعودی است. او آن زمان گفته بود: «من نقش بسیار هیجان‌انگیزی دارم و خیلی خوشحالم از این‌که می‌خواهم از تجربه‌های خودم در این زمینه استفاده کنم.»
تا پیش از قتل جمال خاشقجی که مسئولیت آن بر گردن محمد بن‌سلمان افتاد، بسیاری او را اصلاح‌گر عربستان می‌دانستند که می‌خواهد آزادی‌هایی را به زنان بدهد، اما بعد از قتل وحشیانه خاشقجی، همه‌چیز تغییر کرد.
پس از افشای صدای ضبط‌شده در کنسولگری عربستان‌ سعودی در استانبول و ابعاد تازه قتل خاشقجی، تا حد زیادی مشخص شد که دستور قتل او را بن‌سلمان صادر کرده بود و ١۵ نفر هم در این جنایت شریک بودند.

مطلب پیشنهادی

چگونه یک دال عدس خوشمزه بپزیم؟/ بوی جنوب در یک کاسه

خورش دال‌عدس برای‌جنوبی‌ها مثل خورش خوشمزه باقالی‌قاتوق برای شمالی‌هاست بااین تفاوت که خورش دال‌عدس معمولا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *